Poznaj możliwości Platformy HubSpot
Dowiedz się:
Rozwiązania HubSpot
Co to jest HubSpot →Boost HubSpot od Brandrocket!
Posiadamy i aktywnie korzystamy z wszystkich Hub-ów od HubSpot, co pozwoliło nam zdobyć praktyczną a nie tylko teoretyczną wiedzę.
Nasze usługi obejmują:
HubSpot Onboarding
Poznaj możliwości Platformy HubSpot
Dowiedz się:
Rozwiązania HubSpot
Co to jest HubSpot →Boost HubSpot od Brandrocket!
Posiadamy i aktywnie korzystamy z wszystkich Hub-ów od HubSpot, co pozwoliło nam zdobyć praktyczną a nie tylko teoretyczną wiedzę.
Nasze usługi obejmują:
HubSpot Onboarding
Stworzymy strategię, która pozwoli Ci pozyskać więcej leadów i realizować zamierzone cele biznesowe.
Nasza strategia inbound marketingu to szczegółowy plan, który pozwoli uczynić z Twojej strony internetowej aktywne narzędzie do pozyskiwania leadów oraz obrać właściwą drogę do szybszych wyników z inbound marketingu.
Nasz proces strategiczny jest wynikiem lat doświadczenia i dostarczania rezultatów, tak abyś mógł korzystać z najlepszych praktyk. Strategia inbound jest ściśle powiązana z wdrożeniem oprogramowania HubSpot Marketing Hub, dzięki któremu możesz w pełni realizować działania inbound, monitorować ich skuteczność oraz zwiększać ich efektywność.
Nasz proces strategii inbound marketingu rozpoczyna się serią rozmów i warsztatów, podczas których spędzamy czas z członkami Twojego zespołu, tak aby poznać Twoją firmę, jej cele, ofertę, rynek i aktualną sytuację. Następnie analizujemy zebrane informacje, badamy i rozwijamy Twoje persony, analizujemy Twoją konkurencję, dobieramy strategię contentową (wraz ze strategią słów kluczowych i pozycjonowania) oraz przygotowujemy plan działań inbound marketingowych, który doprowadzi Cię do osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych.
Zanim wyznaczymy cele, chcemy poznać Twoją firmę i zrozumieć obecną sytuację oraz miejsce w którym teraz jesteś. Te informacje, zestawione z aktywnością online Twojej konkurencji, mocnymi i słabymi elementami jej oferty to cenne źródło wiedzy do budowania Twojej przewagi konkurencyjnej.
Po wcześniejszej analizie bieżących wyników, wyznaczamy realistyczne i mierzalne cele na przyszłość. Korzystamy z różnych narzędzi i wskaźników, porównujemy bieżące wyniki Twojego digital marketingu i określamy cele Twojej strategii inbound.
Buyer persony to centralny punkt Twoich wysiłków content marketingowych i główny punkt odniesienia działań inbound marketingu. Korzystając z Twojej wiedzy, badań online i naszego wyjątkowego podejścia, stworzymy persony zakupowe, czyli charakteryzujemy rodzaje Twoich klientów, skupiając się na ich celach i wyzwaniach, tak aby móc dotrzeć do nich z Twoją ofertą. Opracowane persony dodamy do Twojej platformy HubSpot oraz wykorzystamy do scoringu leadów pod kątem sprzedażowym, tak aby wspomagały zamykanie transakcji w Twoim biznesie.
Pozycjonowanie i content marketing to dwa z najważniejszych elementów skutecznego inbound marketingu, które muszą się wzajemnie wspierać, aby rezultaty były szybko widoczne.
Analizujemy jak Twoi potencjalni klienci wyszukują informacji o produktach i usługach, jakich sformułowań używają oraz opracujemy listę najbardziej atrakcyjnych tematów oraz rodzaj treści, które będą dla nich dobrze rankować, jednocześnie ich edukując oraz angażując.
Strona internetowa obejmująca ścieżki konwersji i przystosowana do inbound marketingu, znacząco przyspiesza rezultaty z działań inbound marketingowych, zwiększa ruch do strony internetowej oraz podnosi współczynniki konwersji.
W razie potrzeby nasza strategia inbound obejmuje mapę witryny zbudowaną wokół wyszukiwanych słów kluczowych, tak abyś mógł uzyskać maksymalny rezultat SEO oraz ‘proof of concept’ witryny zoptymalizowanej pod kątem konwersji.
Przygotowując Twoją strategię inbound, analizujemy z jakich kanałów online korzystają Twoi potencjalni klienci, by czerpać wiedzę o produktach i usługach oraz zalecamy te kanały dotarcia oraz taktyki ich wykorzystania, które będą najbardziej skuteczne. Wykorzystując HubSpot Marketing PRO, dla każdej persony stworzymy strategię ocieplania leadów (lead nurturing) na każdym etapie jej ścieżki zakupowej.
Strategia inbound, którą dla Ciebie przygotujemy nie jest jedynie dokumentem, ale procesami i działaniami, które od razu wdrażamy do Twojej firmy na platformie HubSpot. Strategia inbound umożliwi Ci uzyskanie przewagi konkurencyjnej oraz efektywne wykorzystanie (już posiadanych, jak i nowo stworzonych) zasobów marketingowych i treści Twojej firmy.
Dzięki naszej strategii inbound pozyskasz więcej, lepszej jakości leadów, zwiększysz ruch do strony WWW oraz podniesiesz współczynniki konwersji.
Cały proces tworzenie strategii inbound zajmuje 4-6 tygodni i obejmuje warsztaty z osobami w twoim zespole oraz prowadzone przez nas analizy, a kończy się prezentacją ukończonej strategii oraz wdrożeniem jej do Twojej Platformy HubSpot.
Cyfrowa 6
Szczecin, 71-441
Zadzwoń: +48 575 980 150
Napisz: info@brandrocket.pl