Brief

Poznaj możliwości Platformy HubSpot

 

Dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów,
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej,
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie.
Jak HubSpot wspiera rozwój firmy?

Rozwiązania HubSpot

Co to jest HubSpot →
Marketing Hub
System do marketing automation
Marketing Hub →
Sales Hub
Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Poznaj Sales Hub →
HubSpot CMS
System zarządzania treścią
Poznaj HubSpot CMS →
Operations Hub
Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →
Menu
Brief
strategia inbound
inbound

Strategia Inbound

Stworzymy strategię, która pozwoli Ci pozyskać więcej leadów i realizować zamierzone cele biznesowe.

wyniki

Strategia zorientowana na wzrost

Nasza strategia inbound marketingu to szczegółowy plan, który pozwoli uczynić z Twojej strony internetowej aktywne narzędzie do pozyskiwania leadów oraz obrać właściwą drogę do szybszych wyników z inbound marketingu.

Nasz proces strategiczny jest wynikiem lat doświadczenia i dostarczania rezultatów, tak abyś mógł korzystać z najlepszych praktyk. Strategia inbound jest ściśle powiązana z wdrożeniem oprogramowania HubSpot Marketing Hub, dzięki któremu możesz w pełni realizować działania inbound, monitorować ich skuteczność oraz zwiększać ich efektywność.

Proces tworzenia strategii inbound

Nasz proces strategii inbound marketingu rozpoczyna się serią rozmów i warsztatów, podczas których spędzamy czas z członkami Twojego zespołu, tak aby poznać Twoją firmę, jej cele, ofertę, rynek i aktualną sytuację. Następnie analizujemy zebrane informacje, badamy i rozwijamy Twoje persony, analizujemy Twoją konkurencję, dobieramy strategię contentową (wraz ze strategią słów kluczowych i pozycjonowania) oraz przygotowujemy plan działań inbound marketingowych, który doprowadzi Cię do osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych.

tworzenie

Analiza sytuacji i działań

Zanim wyznaczymy cele, chcemy poznać Twoją firmę i zrozumieć obecną sytuację oraz miejsce w którym teraz jesteś. Te informacje, zestawione z aktywnością online Twojej konkurencji, mocnymi i słabymi elementami jej oferty to cenne źródło wiedzy do budowania Twojej przewagi konkurencyjnej.

analiza
fala2-3

Cele, benchmarki i KPI’s

Po wcześniejszej analizie bieżących wyników, wyznaczamy realistyczne i mierzalne cele na przyszłość. Korzystamy z różnych narzędzi i wskaźników, porównujemy bieżące wyniki Twojego digital marketingu i określamy cele Twojej strategii inbound.

cele

Budowa buyer person

Buyer persony to centralny punkt Twoich wysiłków content marketingowych i główny punkt odniesienia działań inbound marketingu. Korzystając z Twojej wiedzy, badań online i naszego wyjątkowego podejścia, stworzymy persony zakupowe, czyli charakteryzujemy rodzaje Twoich klientów, skupiając się na ich celach i wyzwaniach, tak aby móc dotrzeć do nich z Twoją ofertą. Opracowane persony dodamy do Twojej platformy HubSpot oraz wykorzystamy do scoringu leadów pod kątem sprzedażowym, tak aby wspomagały zamykanie transakcji w Twoim biznesie.

buyer

Strategia contentu i pozycjonowania

Pozycjonowanie i content marketing to dwa z najważniejszych elementów skutecznego inbound marketingu, które muszą się wzajemnie wspierać, aby rezultaty były szybko widoczne.

Analizujemy jak Twoich potencjalni klienci wyszukują informacji o produktach i usługach, jakich sformułowań używają oraz opracujemy listę najbardziej atrakcyjnych tematów oraz rodzaj treści, które będą dla nich dobrze rankować, jednocześnie ich edukując oraz angażując.

content
pozycjonowanie

Strategia witryny internetowej

Strona internetowa obejmująca ścieżki konwersji i przystosowana do inbound marketingu, znacząco przyspiesza rezultaty z działań inbound marketingowych, zwiększa ruch do strony internetowej oraz podnosi współczynniki konwersji.

W razie potrzeby nasza strategia inbound obejmuje mapę witryny zbudowaną wokół wyszukiwanych słów kluczowych, tak abyś mógł uzyskać maksymalny rezultat SEO oraz ‘proof of concept’ witryny zoptymalizowanej pod kątem konwersji.

witryna

Kanały i taktyki

Przygotowując Twoją strategię inbound, analizujemy z jakich kanałów online korzystają Twoi potencjalni klienci, by czerpać wiedzę o produktach i usługach oraz zalecamy te kanały dotarcia oraz taktyki ich wykorzystania, które będą najbardziej skuteczne. Wykorzystując HubSpot Marketing PRO, dla każdej persony stworzymy strategię ocieplania leadów (lead nurturing) na każdym etapie jej ścieżki zakupowej.

kanały
fala4-2

Nasze podejście

Strategia inbound, którą dla Ciebie przygotujemy nie jest jedynie dokumentem, ale procesami i działaniami, które od razu wdrażamy do Twojej firmy na platformie HubSpot. Strategia inbound umożliwi Ci uzyskanie przewagi konkurencyjnej oraz efektywne wykorzystanie (już posiadanych, jak i nowo stworzonych) zasobów marketingowych i treści Twojej firmy.

Dzięki naszej strategii inbound pozyskasz więcej, lepszej jakości leadów, zwiększysz ruch do strony WWW oraz podniesiesz współczynniki konwersji.

Cały proces tworzenie strategii inbound zajmuje 4-6 tygodni i obejmuje warsztaty z osobami w twoim zespole oraz prowadzone przez nas analizy, a kończy się prezentacją ukończonej strategii oraz wdrożeniem jej do Twojej Platformy HubSpot.

podejscie-2