Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie,
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot

Rozwiązania HubSpot

Co to jest HubSpot →
Marketing Hub
Platforma Marketing Automation
Poznaj Marketing Hub →
Sales Hub
CRM i automatyzacja sprzedaży
Poznaj Sales Hub →
Service Hub
Narzędzia dla Customer Service
Poznaj Service Hub →
Operations Hub
Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.


Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
Mam HubSpot

HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie
Marketing Hub
Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę
Sales Hub
Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding
Konsultacje i szkolenia
Rozwiązania, praktyczna, wiedza i know-how
Sprawdź ofertę
Audyt HubSpot
Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt
strategia inbound
inbound

Strategia Inbound B2B

Opracujemy skuteczną strategię, tak by zwiększyć sprzedaż Twojego produktu lub usługi.

wyniki

Kiedy warto postawić na strategię?

Chcesz skutecznie promować swoje produkty i usługi, ale nie bardzo wiesz się za to zabrać? Wcześniejsze działania i budżety nie przyniosły rezultatów? Twój dział marketingu nie jest efektywny? A może chcesz wejść na nowy rynek lub wprowadzasz nowy produkt lub usługę?

To dobry, aby postawić na strategię!

Kompleksowo opracujemy dla Ciebie strategię inbound B2B na bazie realnych wyników badań, analiz i testów, tak by zwiększyć sprzedaż Twojego produktu lub usługi.

Przemyślana strategia inbound B2B oparta jest o buyer persony,  analizę grupy docelowej, konkurencji, rynku, propozycję i bazę wartości i zawiera w sobie taktyki, procesy i narzędzia.

Proces tworzenia strategii inbound

Nasz proces strategii inbound marketingu rozpoczyna się spotkaniem Kick-Off (ok. 4h) podczas których rozmawiamy z członkami Twojego zespołu, tak aby poznać Twoją firmę, jej cele, ofertę, rynek i aktualną sytuację. Następnie w ciągu 4-6 tygodni prowadzimy serią spotkań i warsztatów z Twoim zespołem, wybranymi klientami oraz analizujemy dane i zebrane informacje tak aby stworzyć buyer personę B2B. Analizujemy Twoją witrynę, dotychczasowe działania marketingowe oraz dane marketingu i sprzedaży, aby stworzyć strategię działań inbound, która składa się z:

  • Buyer persona B2B
  • Cele, benchmarki i KPI's 
  • Strategii contentu oraz SEO
  • Procesu lead generation i lead nurturing
  • Analizy WWW, wskazówek optymalizacji strony oraz ścieżek konwersji w oparciu o lejek marketingowy
  • Sugerowanych narzędzi marketingowych i sprzedażowych

Proces tworzenia strategii inbound trwa 4-6 tygodni i bierze w nim udział od 1 do 3 członków naszego zespołu. Wymaga on zaangażowania ze strony Twojej firmy i członków Twoich zespołów.

Przygotowanie strategii inbound marketing

Analiza sytuacji, dotychczasowych działań i danych analitycznych

Skuteczny marketing B2B jest oparty na procesach i danych.  Aby dobrze go poukładać, chcemy poznać Twoją firmę, jej cele, wartości, Twoich najlepszych klientów, Twoich konkurentów, prowadzone przez Ciebie działania oraz dane. Rozmawiamy z Twoim zespołem, analizujemy dotychczasowe działania oraz ich rezultaty oparte o dane analityczne. Analizujemy działania wybranych przez Ciebie firm konkurencyjnych. Dzięki temu możemy określić Unique Value Proposition oraz Bazę Wartości Twojej firmy, które są niezbędne do prowadzenia porządnej komunikacji marketingowej i sprzedażowej.

analiza
fala2-3

Cele i KPI’s 

Po wcześniejszej analizie bieżących wyników i danych, określamy cele oraz KPI (Key Performance Indicators), które wdrożenie strategii i działań inbound B2B ma ci dostarczyć. 

Korzystamy do tego z szeregu narzędzi oraz benchmarków branżowych, aby planowane procesy i działania były SMART!

cele

Budowa buyer persony B2B

Buyer persona B2B jest inaczej rozumiana niż Profil Klienta w B2C. To dokładnie przeanalizowane dane zebrane z Twojej analityki oraz podczas rozmów z Twoimi wybranymi klientami,  i opisane informacje dotyczące:

  • Branży / branż docelowych
  • Wielkości firm docelowych
  • Opisem osób w komitecie zakupowym Twojego potencjalnego klienta wraz z ich
    • problemami i wyzwaniami połączonymi z Twoją USP oraz Bazą wartości,
    • opisem i krokami w ich procesie zakupowym, które następnie połączymy z  planem contentu
    • punktami styku, który połączymy z procesem lead generation
Przygotowane buyer persony wykorzystamy do przygotowania strategii contentu i SEO, procesu lead generation oraz do ustalenia wspólnej dla marketingu i sprzedaży kwalifikacji leadów oraz lead nurturingu, czyli ocieplenia i przygotowania potencjalnych klientów do zakupu Twoich usług.
buyer

Strategia contentu połączona z SEO

Content marketing i SEO to dwa z najważniejszych elementów skutecznego inbound marketingu, które muszą się wzajemnie wspierać, aby rezultaty były szybko widoczne. 

Analizujemy jak Twoi potencjalni klienci wyszukują informacji o produktach i usługach, jakich sformułowań używają oraz opracujemy listę konkretnych tematów i treści, który będą odpowiadać na opisane w buyer personach problemy i wyzwania oraz prezentować Twoje rozwiązania z uwzględnieniem ich etapu w lejku - TOFU (Top of the funnel), MOFU (Middle of the Funnel) i BOFU (Bottom of the Funnel). Ponieważ będzie ich angażować i edukować oraz będzie dobrze rankować w wyszukiwarce. Przygotowujemy również proces dystrybucji treści oraz ich recyclingu, tak aby raz stworzony fundament contentu - owocował w Twojej firmie na długo.

content
pozycjonowanie

Proces lead generation i ścieżki konwersji na stronie WWW

Opracowujemy proces lead generation z uwzględnieniam dopasowanych taktyk, narzędzi oraz budżetu. Planujemy ścieżki konwersji oraz lead magnety oparte o lejek marketingowy, tak aby Twoja strona i Twój content dostarczała kwalifikowane leady dla Twojego działu sprzedaży.

Nasza strategia inbound obejmuje wskazówki optymalizacji witryny zbudowane wokół wyszukiwanych słów i fraz kluczowych, tak abyś mógł uzyskać zaplanowane rezultaty.

witryna

Lead nurturing, czyli ocieplenie i przygotowanie potencjalnego klienta do zakupu Twoich usług.

Przygotowujemy procesy ocieplania pozyskanych leadów poprzez e-mail marketing i marketing automation.  Wykorzystując ustaloną kwalifikację leadów (scoring), ich gotowość do zakupu Twoich produktów lub usług, tak aby w odpowiednim momencie mogli zostać przekazani do działu sprzedaży. 

kanały
fala4-2

Nasze podejście

Nie przygotowujemy martwych dokumentów, które leżą w szafce prezesa lub wiszą sobie gdzieś na dysku i nikt z nich nie korzysta.

Przygotowana strategie inbound B2B to dobra znajomość Twoich buyer person B2B, zdefiniowana USP oraz Baza wartości oraz określony z Twoim zespołem zbiór dopasowanych procesów, taktyk, działań oraz mierników sukcesu, które wraz z sugerowanymi narzędziami marketingowymi i sprzedażowymi pomożemy wdrożyć w Twojej firmie.  

Dzięki temu wygenerujesz lepszy popyt na swoją ofertę poprzez bardziej dopasowaną komunikację i content, zwiększysz ruch do strony WWW oraz pozyskasz więcej, kwalifikowanych leadów, którzy będą gotowi do przekazania do działu sprzedaży. 

Proces tworzenie strategii inbound zajmuje 4-6 tygodni i obejmuje warsztaty z osobami w twoim zespole oraz prowadzone przez nas analizy, a kończy się prezentacją ukończonej strategii.

podejscie-2