Porozmawiajmy

Tak! Możesz pokochać swój sprzedażowy CRM.

Dla zespołów sprzedaży wypełnianie CRM oraz tarcia w procesie sprzedaży są zdecydowaną przeszkodą. Do tego dochodzi łączenie kilkunastu rozwiązania i zarządzanie ich złożonością - a to spowalnia i hamuje wzrost sprzedaży.

Sales Hub™ eliminuje zgrzyty, łącząc wszystkie narzędzia i dane w jednej, łatwej w użyciu, wydajnej platformie, którą pokocha cały zespół. Teraz możesz skupić się na tym, co naprawdę ważne: na klientach!

Sales Hub™ od

Narzędzie wspierające sprzedaż i oszczędzające czas! 

Nie marnuj czasu na rutynowa zadania i wykorzystuj okazje do sprzedawania.

Image1

Popularne funkcje:

Szablony e-maili

Oszczędzaj czas, zamieniając najskuteczniejsze e-maile sprzedażowe w szablony, które można łatwo udostępniać zespołowi. Personalizuj komunikację za pomocą danych z CRM i po prostu kliknij Wyślij.

Śledzenie wiadomości

Gdy wiesz kiedy Twój potencjalny klient otworzył wiadomość e-mail, możesz odpowiedzieć we właściwym czasie i szybciej zamykać transakcje. Bez zgadywania.

Śledź i nagrywaj połączenia

Ustal priorytety codziennych rozmów sprzedażowych, wykonuj i nagrywaj połączenia bezpośrednio z przeglądarki i automatycznie rejestruj je w swoim systemie CRM, aby uzyskać maksymalną wydajność.

Zobacz HubSpot Sales Hub w akcji

 

Buduj zaufanie i nawiązuj trwałe relacje.

Image4

Popularne funkcjonalności:

Umawianie spotkań

Wyeliminuj bolesne przemawianie spotkań. Udostępnij łącze, które daje potencjalnym klientom możliwość wyboru z kalendarza daty i godziny, które pasują obu stronom. Ustalone spotkanie automatycznie synchronizuje się z Twoim kalendarzem Google lub Office 365.

Automatyzacja sprzedaży

Zautomatyzuj swój proces sprzedaży, jednocześnie nie porzucając jego osobistego charakter. Skonfiguruj serię spersonalizowanych e-maili oraz kolejnych zadań na każdym etapie lejka sprzedażowego.

Czat na żywo

Kontaktuj się bezpośrednio z potencjalnymi klientami, gdy aktywnie korzystają z Twojej witryny. Kieruj rozmowy na czacie do właściwego sprzedawcy, aby budować lepsze relacje i zawierać więcej transakcji.

Zobacz Sales Hub w akcji

Zautomatyzuj zadania administracyjne i uzyskaj pełny wgląd w kondycję swojej firmy.

Image3

Popularne funkcjonalności:

Podręczniki zarządzania sprzedażą

Uzbrój swój zespół w konkurencyjne karty bojowe, skrypty połączeń, przewodniki pozycjonowania i nie tylko. Lepsze możliwości sprzedaży i szybsze wdrażanie oznaczają więcej czasu na zamykanie transakcji.

Wyceny

Generuj dopracowane, obrandowane wyceny w kilka sekund. Wysyłaj je, gdy Twój produkt jest w centrum uwagi, aby szybciej sfinalizować transakcje.

Analiza sprzedaży i raportowanie

Zbierz wszystkie swoje dane w jednym miejscu i uzyskaj pełny wgląd w kompleksowy proces sprzedaży - dzięki czemu możesz zoptymalizować każdy krok i zapewnić klientom wyjątkowe wrażenie.

Zobacz Sales Hub w akcji

Kontaktuj się z klientami z dowolnego miejsca i zamykaj więcej transakcji.

Image2

Popularne funkcjonalności:

Mobilna aplikacja CRM

Zarządzaj swoimi kontaktami, ofertami i zadaniami z dowolnego miejsca i urządzenia. Bądź na bieżąco ze swoimi potencjalnymi klientami, gdy jesteś w ruchu lub z dala od biurka.

Zarządzaj lejkiem

Przestań pozwalać dobrym okazjom sprzedażowym prześlizgnąć się przez luki w lejku sprzedażowym. Dodawaj  dedykowane oferty, przydzielaj zadania, podpisuj umowy online  i śledź postępy.

Śledź i nagrywaj połączenia

Ustal priorytety codziennych rozmów sprzedażowych, wykonuj i nagrywaj połączenia bezpośrednio z przeglądarki i automatycznie rejestruj je w swoim systemie CRM, aby uzyskać maksymalną wydajność.

Zobacz Sales Hub w akcji

HubSpot Sales Hub - nowoczesne wsparcie sprzedaży

Sekwencje e-maili

Umieść potencjalnych klientów w sekwencji aby ci nie umkneli i zyskaj więcej czasu na zamykanie sprzedaży.

Szablony wiadomości

Zamień najbardziej efektywne i powtarzalne e-maile sprzedażowe w szablony, do których możesz uzyskać dostęp w swojej skrzynce pocztowej i udostępniać je zespołowi.

Śledzenie wiadomości

Dowiedz się, kiedy potencjalny klient otwiera wiadomość e-mail, klika łącze lub pobiera załącznik. Następnie wyślij doskonale zaplanowane kolejne wiadomości.

Planowanie wiadomości

Zaplanuj wysyłanie e-maili w określonym dniu i godzinie lub korzystaj z systemów uczących się, aby dostarczać e-maile potencjalnym klientom, gdy są najbardziej skłonni do ich przeczytania.

Dokumenty

Zoptymalizuj swoje dokumenty i spersonalizuj swoją prezentację, sprawdzając, kto przegląda każdy dokument i na których stronach spędza czas.

Umawianie spotkań

Udostępnij link, który daje potencjalnym klientom możliwość wyboru czasu, który pasuje każdemu. Działa z Kalendarzem Google, Office 365 i HubSpot CRM.

Czat na żywo

Kontaktuj się bezpośrednio z potencjalnymi klientami, gdy aktywnie korzystają z Twojej witryny. Kieruj rozmowy na czacie do właściwego sprzedawcy, aby budować lepsze relacje i zawierać więcej transakcji.

Rozmowy telefoniczne 

Ustaw w kolejce listę rozmów sprzedażowych, wykonuj je z poziomu przeglądarki, automatycznie rejestruj połączenia do systemu CRM i nagrywaj rozmowy jednym kliknięciem.

Automatyzacja sprzedaży

Użyj przepływów pracy, aby zautomatyzować ręczne, czasochłonne zadania: rotuj potencjalnych klientów, twórz transakcje, zadania i nie tylko.

Raportowanie

Gotowe do użycia, konfigurowalne raporty i pulpity nawigacyjne umożliwiają udostępnianie wskaźników biznesowych kierownictwu lub zagłębianie się w bardziej szczegółowe dane dla zespołu sprzedaży.

Przewidywanie poziomu leada

Ustal priorytety swoich działań na podstawie prawdopodobieństwa, że lead zostanie klientem, aby nie tracić czasu na kwalifikowanie słabo dopasowanych potencjalnych klientów.

Integracja Salesforce

Dwukierunkowa synchronizacja z Salesforce oznacza, że zapis każdego e-maila, spotkania, połączenia i nie tylko jest na wyciągnięcie ręki.

Skuteczne w pojedynkę. Jeszcze bardziej potężne razem.

Platforma rozwoju HubSpot pomoże Ci nabrać rozpędu i rozwinąć Twoją firmę.

HubSpot to pełen zestaw oprogramowania do marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, a jego rdzeniem jest całkowicie darmowy CRM. Są potężne same w sobie - ale jeszcze lepsze, gdy są używane razem. 

Bezpłatny HubSpot CRM

Wszystko, czego potrzebujesz do organizowania, śledzenia i budowania relacji z Twoimi leadami i klientami. W 100% darmowe. Na zawsze.

Marketing Hub

Zwiększaj ruch, podnoś konwersję odwiedzających oraz planuj, prowadź i analizuj swoje działania marketingowe w jednym miejscu - korzystając z landing page, automatyzacji marketingu i wielu innych.

Sales Hub

Oszczędzaj czas, dzięki narzędziom sprzedażowym, które usprawnią komunikację z leadami i klientami, zautomatyzują rutynowe działania i pomogą szybciej finalizować transakcje.

Service Hub

Narzędzia do obsługi klienta, które pomagają sprawnie odpowiadać na ich potrzeby, wyprzedzać ich oczekiwania i zmieniać ich w promotorów Twojej firmy.

Platforma wzrostu

Chcesz wdrożyć HubSpot Sales Hub?

Jesteśmy certyfikowanym partnerem HubSpot w Polsce, co daje Ci gwarancję profesjonalnego wdrożenia i szybkiego uruchomienia Sales Hub w Twojej firmie. 

Wypełnij formularz i umów się z nami rozmowę.