Demo HubSpot

Skup się na sprzedaży - nie na wypełnianiu CRM'a!

Krótka historia handlowca, który nie powiedziałby NIGDY, że lubi ręcznie dodawać kontakty w CRM, logi maili, rozmów telefonicznych, spotkań oraz notatki...

Niestety wiele dostępnych CRM'ów przypomina średniowieczne maszyny tortur dla handlowców, w których muszą wykonywać masę ręcznej roboty i administracji - zamiast skupić się na pozyskiwaniu klientów i zamykaniu transakcji! Całe szczęście HubSpot Sales Hub z automatyzacją procesów sprzedaży jest inny!

Sales Hub™ pozwala Ci zautomatyzować powtarzalne zadania, uzupełnia dane kontaktów i firm, umożliwia łatwe umawianie spotkań i zarządzanie lejkiem sprzedaży, łącząc narzędzia i dane - w jednej, intuicyjnej i wydajnej Platformie CRM, którą pokocha cały Twój zespół sprzedaży. Uff... teraz możesz skupić się na tym, co naprawdę ważne - na pozyskiwaniu klientów i wygrywaniu transakcji!

Umów się na demo

Sales Hub™ od

Zbuduj skuteczny proces sprzedaży na nowoczesnym narzędziu z którego handlowcy chcą korzystać!

Nie marnuj czasu na rutynowa zadania i wykorzystuj okazje do sprzedawania.

Image1

Funkcje, które ułatwiają życie i zwiększają skuteczność sprzedaży:

Szablony e-maili sprzedażowych

Oszczędzaj czas, zamieniając najskuteczniejsze e-maile sprzedażowe w szablony, które można łatwo udostępnisz swojemu zespołowi. Personalizuj komunikację za pomocą danych z CRM i po prostu kliknij Wyślij.

Śledzenie e-maili i dokumentów

Gdy wiesz kiedy Twój potencjalny klient otworzył wiadomość e-mail albo wysłaną ofertę, możesz we właściwym czasie, z większą trafnością odpowiedzieć na jego potrzeby i szybciej zamykać transakcje. Bez zgadywania.

Automatyczne logi rozmów i e-maili

Ustal priorytety codziennych rozmów sprzedażowych, wykonuj i nagrywaj połączenia bezpośrednio z przeglądarki i automatycznie rejestruj je w swoim systemie CRM, aby uzyskać maksymalną wydajność.

Pozyskuj więcej klientów, zwiększ konwersję zamykanych transakcji i automatyzuj powtarzalne zadania z HubSpot Sales Hub!

 
Umów się na demo

Sprawnie umawiaj spotkania i prowadź rozmowy, budując zaufanie i nawiązując trwałe relacje.

Image4

Popularne funkcjonalności:

Umawianie spotkań

Wyeliminuj bolesne przeplanowania spotkań i staranie się na mailach dobranie odpowiedniego terminu. Udostępnij łącze, które daje potencjalnym klientom możliwość wyboru z Twojego kalendarza daty i godziny, które pasują obu stronom. Ustalone spotkanie automatycznie synchronizuje się z Twoim kalendarzem Google lub Office 365 oraz ze zintegrowanym narzędziem Zoom, Google Meet lub innym.

Automatyzacja sprzedaży

Zautomatyzuj swój proces sprzedaży, jednocześnie nie porzucając jego osobistego charakteru. Użyj tokenów personalizacji, aby dostosować wiadomości e-mail w sekwencji. Zwiększ liczbę odpowiedzi, tworząc ręczne kroki w e-mail, które umożliwiają wpisanie szczegółów, zanim automatyzacja będzie kontynuowana. Skonfiguruj serię spersonalizowanych e-maili oraz kolejnych zadań na każdym etapie lejka sprzedażowego.

Czat na żywo

Obecnie wszystkim zależy na czasie. Responsywność w odpowiedziach na potrzeby i zapytania potencjalnych klientów jest na wagę złota. Kontaktuj się bezpośrednio z potencjalnymi klientami, gdy zobaczysz, że aktywnie korzystają z Twojej witryny. Przejmuj konwersację rozpoczętą przez chatbot oraz skieruj rozmowę na czacie do właściwego sprzedawcy, aby skutecznie odpowiadać na pytania i potrzeby, budować lepsze relacje i finalizować więcej transakcji

Zobacz Sales Hub w akcji

Umów się na demo

Zautomatyzuj zadania  i uzyskaj pełny wgląd w proces i rezultaty.

Image3

Popularne funkcjonalności:

Skrypty sprzedażowe w CRM

Z Sales Hub wyposażasz swój zespół sprzedaży w przewodniki i skrypty sprzedażowe bezpośrednio w CRM (Sales Playbooks). Postaw na lepsze możliwości sprzedaży, szybsze wdrażanie i wypracowanie najlepszych praktyk w zespole, co przyniesie ci więcej wygranych transakcji.

Wyceny 

Twórz wyceny i oferty dla klientów w kilka sekund. Dodawaj produkty lub usługi z bazy i  generuj  dopracowane i obrandowane  wyceny, które możesz wysłać klientom jako link w mailu (do podglądu w przeglądarce lub wydrukowania). Dodaj możliwość podpisu online oraz płatności online - bezpośrednio z oferty.

Analiza i raportowanie

Korzystaj z pulpitów analitycznych, gdzie w jednym miejscu masz najważniejsze dane, które pozwalają Ci analizować i optymalizować działania Twojego zespołu sprzedaży. W prosty sposób twórz raporty sprzedaży (z dostępnych szablonów oraz niestandardowe) i uzyskaj pełny wgląd w proces i rezultaty.

Zobacz Sales Hub w akcji

Umów się na demo

Kontaktuj się z klientami z dowolnego miejsca i zamykaj więcej transakcji.

Image2

Popularne funkcjonalności:

Mobilna aplikacja CRM

Zarządzaj swoimi kontaktami, ofertami i zadaniami z dowolnego miejsca i urządzenia. Bądź na bieżąco ze swoimi potencjalnymi klientami - nawet gdy jesteś w ruchu lub z dala od biurka.

Zarządzaj lejkiem

Nie pozwalaj dobrym okazjom sprzedażowym prześlizgnąć się przez luki w pipelinie. Dodawaj  dedykowane oferty, przydzielaj zadania, podpisuj umowy online  i śledź postępy.

Śledź i nagrywaj połączenia

Ustal priorytety codziennych rozmów sprzedażowych, wykonuj i nagrywaj połączenia bezpośrednio z przeglądarki i automatycznie rejestruj je w swoim systemie CRM, aby uzyskać maksymalną wydajność.

Zobacz Sales Hub w akcji

Umów się na demo

Poukładaj swój proces sprzedaży, mierz i prognozuj sprzedaż w swojej firmie z HubSpot Sales Hub

Sekwencje e-maili

Umieść potencjalnych klientów w sekwencji zautomatyzowanych wiadomości e-mail, tak aby zyskać więcej czasu na zamykanie sprzedaży.  Twoje automatyczne e-maile sprzedażowe nie będą bezosobowe! Użyj tokenów personalizacji z CRM, aby dostosować je do kontaktu i kontekstu.

Szablony wiadomości

Masz wypracowane treści wiadomości e-mail. Świetnie! Zamień najbardziej skuteczne e-maile sprzedażowe w szablony, które możesz udostępnić swojemu zespołowi i cały czas mieć je pod ręką w swojej skrzynce pocztowej, tak aby przyspieszyć proces odpowiedzi. 

Śledzenie wiadomości

Dowiedz się, kiedy potencjalny klient otwiera wiadomość e-mail, klika łącze lub pobiera załącznik. Mając takie informacje, możesz wysłać kolejne wiadomości, które są dopasowane do wcześniejszych interakcji potencjalnego klienta.

Planowanie wiadomości

Zaplanuj wysyłanie e-maili w określonym dniu i godzinie lub skorzystaj z systemów uczących się, aby dostarczać e-maile do potencjalnych klientów, gdy są najbardziej skłonni do ich przeczytania.

Dokumenty

Uporządkuj oraz zoptymalizuj swoje dokumenty i prezentacje. Z Sales Hub masz możliwość sprawdzić kto przegląda każdy dokument i na których stronach spędza czas, tak aby móc spersonalizować następne działania.

Umawianie spotkań

Udostępnij link, który daje Twoim potencjalnym klientom możliwość bookowania określonych dat i godzin z Twojego kalendarza. Działa z Kalendarzem Google, Office 365 i HubSpot CRM.

Czat na żywo

Kontaktuj się bezpośrednio z potencjalnymi klientami, gdy aktywnie korzystają z Twojej witryny. Automatyczne kieruj rozmowę z czacie do odpowiedniego sprzedawcy lub rotuj między dostępnymi przedstawicielami, aby budować lepsze relacje i zawierać więcej transakcji.

Rozmowy telefoniczne 

Planuj i ustawiaj w kolejkę listę rozmów sprzedażowych, które chcesz wykonać. Dzięki Sales Hub wykonasz je bezpośrednio z poziomu CRM'a (w przeglądarce lub aplikacji mobilnej). Połączenia zostaną  automatycznie zarejestrowane w CRM. Możesz też nagrywać rozmowy jednym kliknięciem.

Automatyzacja sprzedaży

Użyj przepływów pracy (Workflows), aby zautomatyzować ręczne, czasochłonne zadania. Możesz automatycznie rotować potencjalnych klientów, tworzyć transakcje, automatyzować zadania i zbiorczo zarządzać danymi, aktualizując ich właściwości oraz kopiować wartości. Automatyzuj również wewnętrzne powiadomienia.

Raportowanie

W Sales Hub posiadasz gotowe do użycia, konfigurowalne raporty i pulpity analityczne, które umożliwiają udostępnianie wskaźników biznesowych kierownictwu lub zagłębianie się w bardziej szczegółowe dane dla zespołu sprzedaży, tak aby podnosić skuteczność.

Przewidywanie poziomu leada

Zebrane w CRM dane umożliwiają Ci ustalenie prawdopodobieństwa, że dany lead zostanie klientem. Ustal priorytety swoich działań na tej podstawie, aby nie tracić czasu na kwalifikowanie i sprzedawanie do słabo dopasowanych potencjalnych klientów.

Integracje i synchronizacje

HubSpot to łatwość i ogrom możliwości integracji z zewnętrznymi systemami i aplikacjami (w tym z Sales Force). Dwukierunkowa synchronizacja danych oznacza, że zapis każdego e-maila, spotkania, połączenia i nie tylko jest na wyciągnięcie ręki.

Skuteczne w pojedynkę. Jeszcze bardziej potężne razem.

Platforma HubSpot CRM pomoże Ci połączyć i zintegrować procesy oraz nabrać rozpędu i rozwinąć Twoją firmę.

HubSpot to kompletny zestaw oprogramowania do marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, a jego rdzeniem jest całkowicie darmowy CRM. Poszczególne narzędzia są potężne same w sobie, ale dają jeszcze lepsze rezultaty, gdy są używane razem. 

HubSpot CRM

Wszystko, czego potrzebujesz do organizowania, śledzenia i budowania relacji z Twoimi leadami i klientami. W 100% darmowe. Na zawsze.

Marketing Hub

Zwiększaj ruch do strony internetowej, podnoś konwersję odwiedzających, pozyskuj wysokiej jakości potencjalnych klientów oraz planuj, prowadź i analizuj swoje działania marketingowe w jednym miejscu - korzystając z narzędzia kampanii, landing page, automatyzacji marketingu i wielu innych.

Sales Hub

Oszczędzaj czas, dzięki narzędziom sprzedażowym, które usprawnią komunikację z zakwalifikowanymi do sprzedaży potencjalnymi klientami (SQL), zautomatyzują rutynowe działania i pomogą szybciej finalizować transakcje.

Service Hub

Narzędzia Customer Service, które pomagają sprawnie odpowiadać na potrzeby Twoich klientów, analizować ich satysfakcję, wyprzedzać ich oczekiwania i zmieniać ich w promotorów Twojej firmy.

Operations Hub

Hub Operacyjny zapewnia ujednolicony zestaw narzędzi, który synchronizuje dane, umożliwia programowalną automatyzację oraz  łatwą kontrolę jakości danych obsługiwanych przez Platformę  HubSpot.

Platforma wzrostu
Wdrożenie HubSpot Sales
HubSpot Sales

Daj swojemu zespołowi narzędzia, które go odciążą i zwiększą efektywność sprzedaży!

Chcesz skutecznie poukładać i ustandaryzować proces sprzedaży - wdrażając HubSpot Sales Hub, z którego handlowcy naprawdę lubią korzystać? Dowiedz się jak wygląda nasz proces wdrożenia oraz orientacyjne koszty.

Wypełnij formularz i umów się z nami konsultację.