Demo HubSpot

Wszystko czego potrzebujesz do skutecznego marketingu!

Praca współczesnych marketingowców B2B do łatwych nie należy.  Pewnie zdarz się, że wielokrotnie w ciągu dnia przełączasz się między różnymi narzędziami, zbierasz rozproszone dane o zasięgach, kliknięciach, leadach i zanosisz je do działu sprzedaży. Starasz się je zakwalifikować, zrobić zbiorcze raporty i wyciągnąć sensowne wnioski na przyszłość. Mamy dobrą wiadomość - możemy Ci to uprościć i zautomatyzować! 

Z  HubSpot Marketing Hub™ wszystkie niezbędne narzędzia i dane marketingowe znajdują się w jednym, intuicyjnym systemie opartym o CRM. Dzięki temu zaoszczędzisz cenny czas i uzyskasz pełen kontekst potrzebny do realizowania spersonalizowanych działań  kampanii marketingowych i dowieziesz wysokiej jakości leady do działu sprzedaży.

Umów się na demo

Marketing Hub™ od

Skuteczny marketing B2B z realnym mierzeniem ROI.

Twórz i publikuj content w wielu kanałach, który odpowiada na potrzeby Twoich odbiorców. 

MH1_Attract Attention

Funkcje hubu marketingowego:

Blog

Publikuj treści, których szukają Twoi odbiorcy i daj się znaleźć w wyszukiwarce, mediach społecznościowych i nie tylko. Dodaj wezwania do działania, które zamieniają czytelników w klientów.

SEO

Zbuduj swój autorytet w wyszukiwarce i pokonaj konkurentów dzięki narzędziom, które pomogą Ci zaplanować strategię treści i zoptymalizować ją podczas pisania artykułów i treści.

Zarządzanie i śledzenie reklam

Zarządzaj reklamami na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i Google bezpośrednio w HubSpot. Śledź reklamy, które zmieniają odbiorców w klientów i mierz ROI.

Zarządzanie Social Mediami

Nie pozwalaj, aby komentarze i interakcje pozostały niezauważone. Monitoruj rozmowy i nadawaj im priorytety. Publikuj w sieciach społecznościowych za pomocą jednego narzędzia oraz organizuj swoje działania w kampanie.

Video

Zwiększ wpływ swoich treści dzięki potędze video. Umieszczaj i zarządzaj plikami bezpośrednio w HubSpot. Łatwo osadzaj je w mediach społecznościowych, na stronach internetowych i w artykułach blogowych.

Chat na żywo

Łącz się z odwiedzającymi i konwertuj ich w czasie rzeczywistym. Użyj botów, aby kwalifikować potencjalnych klientów, tak abyś mógł skupić się na rozmowach, które mają największe znaczenie.

Zobacz HubSpot Marketing Hub w akcji

Umów się na demo

Zmień więcej odwiedzających w potencjalnych klientów dzięki spersonalizowanej i skalowalnej strategii.

MH2_Convert Leads_EN

Popularne funkcjonalności:

Kreator Landing Page

Projektuj i publikuj landing page bez pomocy programistów. Możesz wybrać je spośród wielu dostępnych szablonów zoptymalizowanych dla urządzeń mobilnych, które zapewniają konwersję.

Kreator formularzy

Z łatwością twórz formularze za pomocą prostego edytora typu „drag & drop”. Dodaj je do swojej witryny, aby przekształcić anonimowych odwiedzających w leady, które automatycznie trafiają do Twojego CRM.

Automatyzacja Marketingu

Oszczędzaj czas i skaluj swoje wysiłki dzięki przepływom pracy "workflow". Kształć i kwalifikuj potencjalnych klientów, personalizuj wiadomości e-mail, automatyzuj operacje między działami, zbiorczo zarządzaj danymi.

E-mail Marketing

Twórz kampanie mailingowe zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych, które wyglądają profesjonalnie i konwertują. Korzystaj z szablonów lub twórz wiadomości "from scratch". Spersonalizuj treść dla każdego odbiorcy na podstawie jego interakcji oraz prowadź testy A/B, aby poprawić współczynniki klikalności.

Account Based Marketing

Połącz zespoły marketingu i sprzedaży za pomocą intuicyjnych narzędzi do realizacji programu ABM. Docieraj do najbardziej wartościowych firm potencjalnych klientów, buduj relacje ze wszystkimi decydentami, ocieplaj oraz dostarczaj niezbędnych informacji aby zamienić ich w swoich klientów.

Zarządzaj leadami

Uzyskaj pełny obraz interakcji  każdego potencjalnego klienta w jednej zintegrowanej bazie danych w CRM. Segmentuj kontakty i ocieplaj relacje z nimi na podstawie danych o ich zachowaniach na stronie oraz automatycznie oceniaj potencjalnych klientów, aby przekazać ich do zespołu sprzedaży.

Zobacz HubSpot Marketing Hub w akcji

Umów się na demo

Dostosuj swojego HubSpota i wyróżnij Marketing w sposób na jaki zasługuje.

MH3_Report and Customize_EN

Popularne funkcjonalności:

Raporty i analizy 

Podejmuj decyzje oparte na danych, dzięki wbudowanym analizom, raportom i pulpitom. Połącz wszystkie działania z kampanii reklamowych z rzeczywistą wartością podpisanych umów i śledź faktyczny ROI, korzystając z wielopoziomowego przypisywania przychodów oraz atrybucji konwersji.

Obiekty niestandardowe

Ciesz się elastycznością przechowywania i dostosowywania dowolnego rodzaju danych w HubSpot. Wykorzystuj je na potrzeby segmentacji i automatyzacji. Dopasuj widoki danych o Twoich potencjalnych klientach w niestandardowe raporty i twórz pulpity analityczne, które możesz udostępniać zespołowi.

Łatwe integracje 

Połącz HubSpot z narzędziami i aplikacjami, np. do webinariów, ankiet, itp których używasz, aby uzyskać szybką, niezawodną i dwukierunkową synchronizację - nie jest wymagana żadna praca techniczna. Wyślij informacje o potencjalnych klientach do zespołu sprzedaży, aby dać im lepszy kontekst do zawierania transakcji.

Zobacz HubSpot Marketing Hub w akcji

Umów się na demo

HubSpot Marketing Hub

Pozyskuj więcej potencjalnych klientów i podnieś konwersję

Twórz treści i landing page bez pomocy programistów

Szybko publikuj artykuły na blogu, które zbudują wizerunek eksperta w Twojej branży i pomogą znaleźć Twoją firmę się w Internecie. Twój atrakcyjne strony lądowania oraz lead magnety, które są responsywne od razu po publikacji. Następnie zautomatyzuj dostarczanie treści i ocieplanie leadów - w jednej, intuicyjnej platformie HubSpot.

Kieruj ruch na strony docelowe

Otrzymuj sugestie SEO w czasie rzeczywistym i stwórz strategię treści, która dostosowuje się do nowoczesnego sposobu wyszukiwania przez użytkowników. Zwiększ ruch na stronach docelowych, dzięki promocji w mediach społecznościowych i reklamie online z jednej platformy. Zaprojektuj wezwania do działania, które Twoi odwiedzający klikną.

Zamieniaj więcej odwiedzających w leady

Publikuj atrakcyjne i konwertujące Landing Page w kilka sekund bez pomocy programisty. Dołącz Wezwania do Działania oraz Formularz jednym kliknięciem i przeprowadzaj testy A/B, aby optymalizować skuteczność i zwiększać liczbę konwersji. Rozmawiaj z odwiedzającymi witrynę w czasie rzeczywistym za pomocą czatu.

Przekształć leady w klientów przy mniejszym wysiłku

Zapewnij każdemu potencjalnemu klientowi spersonalizowaną ścieżkę do zakupu. Możesz ustawić automatyzację wiadomości e-maili, które edukują i ocieplają leady, tak aby stały się klientami. Każda interakcja z Twoimi wiadomościami może automatycznie wywołać idealną odpowiedź lub kolejny krok.

Śledź zachowania klientów i monitoruj wpływ na wyniki

Marketing Hub jest od razu połączony z HubSpot CRM, tak byś mógł automatycznie rejestrować i organizować każdą interakcję klientów z Twoją firmą. Łącz wszystkie swoje dane z przychodami z umów za pomocą atrybucji przychodów z wykorzystaniem funkcji multi-touch.

Dbaj o organizację i wydajność swojego zespołu

Twórz ustrukturyzowane zespoły użytkowników, aby dopasować wykorzystanie platformy HubSpot do potrzeb Twojego zespołu. Przypisz zasoby marketingowe, tak aby każdy użytkownik miał dostęp do odpowiedniej danych. Lepsza organizacja oznacza bardziej skoncentrowany i produktywny zespół.

Skuteczne w pojedynkę. Jeszcze bardziej potężne razem.

Platforma HubSpot CRM pomoże Ci połączyć i zintegrować procesy oraz nabrać rozpędu i rozwinąć Twoją firmę.

HubSpot to kompletny zestaw oprogramowania do marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, a jego rdzeniem jest całkowicie darmowy CRM. Poszczególne narzędzia są potężne same w sobie, ale dają jeszcze lepsze rezultaty, gdy są używane razem. 

HubSpot CRM

Wszystko, czego potrzebujesz do organizowania, śledzenia i budowania relacji z Twoimi leadami i klientami. W 100% darmowe. Na zawsze.

Marketing Hub

Zwiększaj ruch do strony internetowej, podnoś konwersję odwiedzających, pozyskuj wysokiej jakości potencjalnych klientów oraz planuj, prowadź i analizuj swoje działania marketingowe w jednym miejscu - korzystając z narzędzia kampanii, landing page, automatyzacji marketingu i wielu innych.

Sales Hub

Oszczędzaj czas, dzięki narzędziom sprzedażowym, które usprawnią komunikację z zakwalifikowanymi do sprzedaży potencjalnymi klientami (SQL), zautomatyzują rutynowe działania i pomogą szybciej finalizować transakcje.

Service Hub

Narzędzia Customer Service, które pomagają sprawnie odpowiadać na potrzeby Twoich klientów, analizować ich satysfakcję, wyprzedzać ich oczekiwania i zmieniać ich w promotorów Twojej firmy.

Operations Hub

Hub Operacyjny zapewnia ujednolicony zestaw narzędzi, który synchronizuje dane, umożliwia programowalną automatyzację oraz  łatwą kontrolę jakości danych obsługiwanych przez Platformę  HubSpot.

Platforma wzrostu
Marketing Hub wdrożenie
Marketing Hub

Chcesz wdrożyć HubSpot Marketing Hub w swojej firmie?

Jesteśmy certyfikowanym partnerem HubSpot w Polsce, co daje Ci gwarancję profesjonalnego wdrożenia i szybkiego uruchomienia Marketing Hub w Twojej firmie. 

Wypełnij formularz i umów się z nami na rozmowę.