Konsultacja

Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie,
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot

Rozwiązania HubSpot

Co to jest HubSpot →
Marketing Hub
Platforma Marketing Automation
Poznaj Marketing Hub →
Sales Hub
CRM i automatyzacja sprzedaży
Poznaj Sales Hub →
Service Hub
Narzędzia dla Customer Service
Poznaj Service Hub →
Operations Hub
Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.


Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
Mam HubSpot

HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie
Marketing Hub
Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę
Sales Hub
Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding
Konsultacje i szkolenia
Rozwiązania, praktyczna, wiedza i know-how
Sprawdź ofertę
Audyt HubSpot
Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt
baner-audyt
inbound

Audyt portalu HubSpot

Upewnij się, że Twoja inwestycja w HubSpot działa w pełni dla Ciebie i Twojego zespołu. Sprawdź porządek i stopień wykorzystania HubSpot dzięki naszej kompleksowej usłudze audytu portalu HubSpot.

Nasz audyt obejmuje sprawdzenie wykorzystania przez Twój zespół portalu HubSpot. Od sposobu wykorzystania Twoich kontaktów po statystyki marketingowe, procesy sprzedaży, automatyzacje i wszystko pomiędzy.

Po przeprowadzonym audycie, otrzymujesz pełny raport wraz z zaleceniami ulepszeń i optymalizacji oraz podsumowanie w formie spotkania online, podczas którego omówimy wyniki audytu, dzięki czemu będziesz dokładnie wiedzieć jakie następne kroki podjąć.

audyt

Jak to działa

Zaczniemy od krótkiej rozmowy wstępnej, abyśmy zrozumieli, z jakimi problemami z wykorzystaniem HubSpot borykasz się teraz w swojej firmie oraz jaki stan docelowy z HubSpot chciałbyś osiągnąć.

Następnie, po podpisaniu umowy, dodajesz naszego eksperta do swojego portalu HubSpot do portalu.

Reszta jest już po naszej stronie.

audyr-jak-dziala

Dlaczego masz płacić za audyt portalu?

Być może widziałeś inne firmy oferujące bezpłatne audyty portali, jako sposób na zachęcenie Cię. I nie ma w tym nic złego. Ale mamy kilka powodów do pobierania opłat.

Każdy audyt jest spersonalizowany, ręcznie przeglądamy zasoby twojego portalu. Ekspert sprawdza wszystkie elementy posiadanych Hubów, dzięki czemu uzyskujesz pełne spojrzenie na poziom i skuteczność wykorzystywania HubSpot w Twojej firmie.

Przeprowadzamy również wywiady z członkami Twoich zespołów aby poznać ich sposoby wykorzystywania HubSpot w swoich zadaniach, znaleźć "wąskie gardła" i zaproponować rozwiązania.

dlaczego1

Naszym zadaniem jest być na bieżąco z nowościami i zmianami w HubSpot. W samym 2021 roku wprowadzono ponad 40 zmian. Wiedziałeś o nich? Dzięki przeprowadzonemu przez nas audytowi dowiesz się w jaki sposób wdrożyć i wykorzystać najnowsze rozwiązania wprowadzone do HubSpot. W tym samym czasie Ty i Twój zespół nadal będziecie zajmować się własnymi zadaniami.

Na koniec audytu nie dostajesz tylko raportu. Twój audyt obejmuje końcowe spotkanie, aby przejrzeć wyniki i wyjaśnić obszary, w których chcesz uzyskać więcej szczegółów. W ten sposób wiesz dokładnie co można poprawić i dlaczego. Wynik audytu obejmuje “Quick fixy” oraz rekomendacje dodatkowych konsultacji i szkoleń w celu wprowadzenia odpowiednich zmian i uzupełnienia wiedzy wśród członków zespołów.

dlaczego2

Dowiedz się więcej o naszej usłudze audytu HubSpot!

Wypełnij nasz formularz, a skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy nasz proces audytu portalu HubSpot.

Audyt HubSpot może dotyczyć konkretnie wskazanych przez Ciebie hubów, procesów, zespołów lub całości portalu HubSpot.

Wynikiem przeprowadzonego przez nas audytu HubSpot jest raport, spotkanie omawiające wyniki wraz z sugerowanymi miejscami do poprawy i ulepszeń.