Konsultacja

Poznaj możliwości Platformy HubSpot

 

Dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów,
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej,
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie,
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz,
  • HubSpot wspiera Inbound Marketing,
Jak HubSpot wspiera rozwój firmy?

Rozwiązania HubSpot

Co to jest HubSpot →
Marketing Hub
System do marketing automation
Marketing Hub →
Sales Hub
Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Poznaj Sales Hub →
Service Hub
Hub do obsługi klienta
Poznaj Service Hub →
Operations Hub
Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

Boost HubSpot od Brandrocket!

Posiadamy i aktywnie korzystamy z wszystkich Hub-ów od HubSpot, co pozwoliło nam zdobyć praktyczną a nie tylko teoretyczną wiedzę.


Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub,
  • Wdrożenia wszystkich Hub-ów w imieniu klienta,
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty całego portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
Mam HubSpot

HubSpot Onboarding

Wybierz Onboarding HubSpot odpowiedni dla Ciebie
Marketing Hub
System do marketing automation
Marketing Hub Onboarding
Sales Hub
Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Sales Hub Onboarding
Konsultacje i szkolenia
Zdobądź praktyczną wiedzę jak optymalnie korzystać z HubSpot
Wybierz szkolenie
Audyt HubSpot
Sprawdzimy czy Twój zespół korzysta ze 100% mocy HubSpot
Zamów Audyt
baner-audyt
inbound

Audyt portalu HubSpot

Upewnij się, że Twoja inwestycja w HubSpot działa w pełni dla Ciebie i Twojego zespołu. Sprawdź porządek i stopień wykorzystania HubSpot dzięki naszej kompleksowej usłudze audytu portalu HubSpot.

Nasz audyt obejmuje sprawdzenie wykorzystania przez Twój zespół portalu HubSpot. Od sposobu wykorzystania Twoich kontaktów po statystyki marketingowe, procesy sprzedaży, automatyzacje i wszystko pomiędzy.

Po przeprowadzonym audycie, otrzymujesz pełny raport wraz z zaleceniami ulepszeń i optymalizacji oraz podsumowanie w formie spotkania online, podczas którego omówimy wyniki audytu, dzięki czemu będziesz dokładnie wiedzieć jakie następne kroki podjąć.

audyt

Jak to działa

Zaczniemy od krótkiej rozmowy wstępnej, abyśmy zrozumieli, z jakimi problemami z wykorzystaniem HubSpot borykasz się teraz w swojej firmie oraz jaki stan docelowy z HubSpot chciałbyś osiągnąć.

Następnie, po podpisaniu umowy, dodajesz naszego eksperta do swojego portalu HubSpot do portalu.

Reszta jest już po naszej stronie.

audyr-jak-dziala

Dlaczego masz płacić za audyt portalu?

Być może widziałeś inne firmy oferujące bezpłatne audyty portali, jako sposób na zachęcenie Cię. I nie ma w tym nic złego. Ale mamy kilka powodów do pobierania opłat.

Każdy audyt jest spersonalizowany, ręcznie przeglądamy zasoby twojego portalu. Ekspert sprawdza wszystkie elementy posiadanych Hubów, dzięki czemu uzyskujesz pełne spojrzenie na poziom i skuteczność wykorzystywania HubSpot w Twojej firmie.

Przeprowadzamy również wywiady z członkami Twoich zespołów aby poznać ich sposoby wykorzystywania HubSpot w swoich zadaniach, znaleźć "wąskie gardła" i zaproponować rozwiązania.

dlaczego1

Naszym zadaniem jest być na bieżąco z nowościami i zmianami w HubSpot. W samym 2021 roku wprowadzono ponad 40 zmian. Wiedziałeś o nich? Dzięki przeprowadzonemu przez nas audytowi dowiesz się w jaki sposób wdrożyć i wykorzystać najnowsze rozwiązania wprowadzone do HubSpot. W tym samym czasie Ty i Twój zespół nadal będziecie zajmować się własnymi zadaniami.

Na koniec audytu nie dostajesz tylko raportu. Twój audyt obejmuje końcowe spotkanie, aby przejrzeć wyniki i wyjaśnić obszary, w których chcesz uzyskać więcej szczegółów. W ten sposób wiesz dokładnie co można poprawić i dlaczego. Wynik audytu obejmuje “Quick fixy” oraz rekomendacje dodatkowych konsultacji i szkoleń w celu wprowadzenia odpowiednich zmian i uzupełnienia wiedzy wśród członków zespołów.

dlaczego2

Dowiedz się więcej o naszej usłudze audytu HubSpot!

Wypełnij nasz formularz, a skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy nasz proces audytu portalu HubSpot.

Audyt HubSpot może dotyczyć konkretnie wskazanych przez Ciebie hubów, procesów, zespołów lub całości portalu HubSpot.

Wynikiem przeprowadzonego przez nas audytu HubSpot jest raport, spotkanie omawiające wyniki wraz z sugerowanymi miejscami do poprawy i ulepszeń.