Brief

Poznaj możliwości Platformy HubSpot

 

Dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów,
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej,
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie,
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz,
  • HubSpot wspiera Inbound Marketing,
Jak HubSpot wspiera rozwój firmy?

Rozwiązania HubSpot

Co to jest HubSpot →
Marketing Hub
System do marketing automation
Marketing Hub →
Sales Hub
Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Poznaj Sales Hub →
HubSpot CMS
System zarządzania treścią
Poznaj HubSpot CMS →
Operations Hub
Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →
Menu
Brief
kampanie reklamowe
inbound

Kampanie reklamowe

Zwiększ rozpoznawalność, zasięgi i pozyskaj nowych klientów.

Reklamy z wysoką stopą zwrotu

Korzystamy z platform reklamowych, takich jak Facebook Ads, Google Ads i LinkedIn, aby strategicznie wspierać generowanie potencjalnych klientów i wzrost sprzedaży w Twojej firmie, dbając o możliwie wysoką stopę zwrotu. 

Tworzymy i zarządzamy kampaniami reklamowymi na platformach odpowiednio dobranych do Twoich celów oraz stale optymalizujemy prowadzone kampanie, tak aby Twój budżet stale przynosił efektywne rezultaty.

płatne reklamy

Reklama w mediach społecznościowych

Platformy takie jak Facebook oraz Instagram umożliwiają skuteczne budowanie świadomości marki, generowanie ruchu do witryny oraz pozyskiwanie potencjalnych klientów.

Prowadzimy kampanie reklamowe w Social Media, zarządzamy nimi i testujemy, aby zidentyfikować najskuteczniejsze formy dotarcia i zoptymalizować Twoje wyniki.

reklama w social media

Google Ads

Reklama w Google Ads może zapewnić źródło odpowiedniego ruchu do strony oraz jest skuteczną metodą dotarcia do potencjalnych klientów na etapie rozważania i podejmowania decyzji.

Nasz zespół ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu reklamami na złożonej platformie reklamowej Google, na bieżąco optymalizując skuteczność Twoich kampanii.

Przy pełnej obsłudze marketingowej, widzimy szerszy kontekst działań, co pozwala nam opracować złożone kampanie reklamowe i reagować jeszcze szybciej, aby dostarczać Ci optymalne wyniki.

google

Treści sponsorowane i reklamy na LinkedIn

LinkedIn to doskonałe miejsce, aby dotrzeć do idealnego kupującego B2B. Dobrze sprawdza się przy promocji treści dostosowanej do każdego z etapów podróży kupującego.

Tworzymy grupy odbiorców na LinkedIn, testujemy różne metody docierania do Twojego idealnego klienta, identyfikujemy najskuteczniejsze komunikaty i treści oraz prowadzimy i optymalizujemy wielowymiarowe kampanie w ramach programów Account Based Marketingu, które dostarczą Ci rezultaty.

tesci

Mierzenie i raportowanie

Analityka to kluczowy element skutecznej reklamy, umożliwiający ocenę przyjętej strategii, rezultatów oraz wydatków.

Regularnie raportujemy wyniki z płatnych kampanii reklamowych, korzystając ze wszystkich tradycyjnych wskaźników. Tam, gdzie to możliwe, wychodzimy poza kliknięcia CTR, konwersje i ROAS, wykorzystując automatyzację i możliwości platformy HubSpot do raportowania ilości pozyskanych leadów w przełożeniu na realne transakcje i przychody Twojego biznesu.

mierzenie

Nasze podejście

Kampanie reklamowe wymagają stałej opieki, uwagi i optymalizacji. Oferujemy przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowych jako samodzielnych projektów bądź jako część kompletnej obsługi marketingowej.

Możemy tworzyć kampanie od podstaw, rekomendując platformy, odbiorców i kreacje lub poprawić efektywność  istniejących już kampanii.

podejscie-2