Demo HubSpot

Marketing Automation
HubSpot Marketing Hub

Oprogramowanie do automatyzacji marketingu HubSpot to automatyzacja wykraczająca poza pocztę e-mail! Z HubSpot Marketing Hub Pro możesz skalować rozwój swojej firmy, zapewnić jej setki nowych leadów miesięcznie i spędzać mniej czasu na powtarzalnych zadaniach.

Umów się na demo
marketing workflow

Zobacz, dlaczego tysiące klientów używa HubSpot do automatyzacji!

Automatyzacja
kampanii

Zautomatyzuj swoje kampanie e-mail oraz kampanie reklamowe Facebook i Google Ads.

Dynamiczna zmiana contentu

Możesz dynamicznie dopasować treści i banery na stronie do odwiedzających i ich znajomości Twojej firmy.

Automatyzacja pracy i zadań

HubSpot pozwala Ci na automatyzację zadań i tasków oraz lepszą organizację pracy Twojego zespołu.

Umów się na demo
Automation-Image-1a

HubSpot all-in-one do marketingu

  • Jedno narzędzie, minimum dystrakcji
  • Rozwijasz ruch do strony WWW z narzędziem SEO,
  • Prowadzisz swój Content marketing wraz z wskazówkami
  • Planujesz i zarządzasz kanałami Social Media
  • Prowadzisz wielokanałowe kampanie w jednym miejscu
  • Uruchamiasz i optymalizujesz Landing Page bez programisty
  • Prowadzisz i zarządzasz kampaniami reklamowymi
  • Konwertujesz ruch na leady
  • Automatyzujesz działania i taski

Marketing automation w HubSpot to setki zadań wykonane za Ciebie

  • Automatyczny e-mail marketing i lead nurturing,
  • Zautomatyzowana zmiana treści na stronie,
  • Automatyczne dostosowanie CTA na stronie i landing page,
  • Lead scoring na automacie,
  • Automatyczne przekazanie leadów do działu sprzedaży,
  • Automatyczne raporty i atrybucja ROI z kampanii,
Automation-Image-2c
Automation-Image-3a

Poznaj moc automatyzacji HubSpot z nami

  • Intuicyjny edytor budowy ścieżek automatyzacji
  • Będziesz wykorzystywać 100% możliwości automatyzacji
  • Szybkie wdrożenie w Twojej firmie
  • Szkolenia i onboarding Twoich pracowników
  • Najlepsze wsparcie techniczne

Działania na automacie, oszczędności na dodatkowym etacie.

Setki zadań, dziesiątki raportów - wykonane za Ciebie. Z HubSpot to możliwe! Dobrze przemyślane i skonfigurowane automatyzacje, nie będą wymagać już Twojego zaangażowania i czasu.

Automation-Image-3a

Narzędzia do organizowania kampanii, które pokochasz

Lead nurturing i e-mail marketing na autopilocie (lewo tekst + prawo grafika)

Zautomatyzuj swoje kampanie e-mail, aby przenieść więcej potencjalnych klientów w lejku sprzedażowym i generować bardziej kwalifikowane leady.

Twórz zachwycające e-maile bez dotykania nawet jednego wiersza kodu. Następnie wybierz spośród dziesiątek wyzwalaczy, warunków i działań, aby wysyłać odpowiednie e-maile do właściwych potencjalnych klientów w odpowiednim czasie.

Każdy tworzony Workflow może być powiązany z określonym celem, dzięki czemu zawsze będziesz wiedzieć, czy Twoje kampanie działają. Automatyzacja i workflowy są częścią w pełni zintegrowanej platformy HubSpot, co umożliwia Ci regularne powiększanie i uzupełnianie bazy danych o nowe informacje o kontaktach.

Zarządzanie kampanią

Poświęć czas w swoim dniu na to co najważniejsze, automatyzując proste i powtarzalne zadania.

Użyj Workflow’ów, aby skonfigurować webhooki, ustawić ocenę i scoring potencjalnych klientów i przesyłać ocieplone leady do działu sprzedaży. Zarządzaj i czyść zbiorczo dane kontaktów oraz aktualizuj.

Utwórz automatyczne powiadomienia dla swojego zespołu, gdy potencjalny klient wykona określoną akcję, aby utworzyć automatyczne zadania w HubSpot CRM, aby zespół mógł od razu wysłać follow up lub zadzwonić. Możliwości automatyzacji w HubSpot są ogromne.

Praca zespołu w HubSpot

Intuicyjny kreator wizualny Twoich automatyzacji

Twórz nawet skomplikowane automatyzacje bez bólu głowy. Edytor wizualny ułatwia wyobrażenie sobie ścieżek marketing automation w czasie rzeczywistym — niezależnie od tego, czy tworzysz proste kampanie uzupełniające, czy automatyzujesz złożone, wieloetapowe działania z wieloma zmiennymi.

Używając zaawansowanej logiki segmentacji, na podstawie dowolnych danych z CRM, dokładnie określimy, kto i kiedy zostanie włączony do konkretnej ścieżkach automatyzacji Workflow.

Następnie skonfigurujemy zaawansowaną personalizację e-maili dla każdego odbiorcy, korzystając z danych z CRM oraz informacji o jego aktywności i interakcjach z Twoją firmą.

Praca zespołu w HubSpot

Dynamiczna zmiana treści i CTA na podstawie zachowań

Automatycznie zmieniaj i dopasuj treści oraz wezwania do działania do odbiorców Twojej strony i podnoś współczynniki konwersji.

Możesz inteligentnie dopasować fragmenty treści oraz CTA na podstawie informacji o użytkowniku na podstawie źródła ruchu z którego przyszedł, lokalizacji, wejścia na stronę z konkretnej kampanii reklamowej czy danych z CRM (jak na przykład konkretnej osoby, branży, lokalizacji czy etapu w cyklu zakupowym).

HubSpot automatycznie zmieni treści oraz buttony i grafiki CTA na podstawie określonych wcześniej parametrów, tak abyś mógł analizować i cieszyć się wzrostem konwersji z Twojej strony i landing pagy.

Praca zespołu w HubSpot

Automatyczny scoring leadów i przekazanie ich do sprzedaży,

Zautomatyzuj proces kwalifikacji potencjalnych klientów, tak aby przekazywać gorące leady do sprzedaży. Ustal kryteria punktacji, wykorzystując dowolne dane - informacje o stanowisku, branży, wyświetlenia strony, kliknięcia w CTA, wypełnienia odpowiedniego formularza, udział w webinarach czy reakcje na wysłane e-maile.

HubSpot zliczy wszystkie kryteria (pozytywne i negatywne) automatycznie i umożliwi Ci segmentację listy oraz dalszy automatyczny lead nurturing lub przekazanie już zakwalifikowanych leadów do działu sprzedaży.

Praca zespołu w HubSpot

Łatwa integracja z aplikacjami, z których korzystasz

Szybko i intuicyjnie zintegrujesz HubSpot z wieloma aplikacjami, z których na co dzień korzystasz. Webinary, SMS, wideokonferencje, zarządzanie projektami - HubSpot umożliwia bezproblemową integrację z ponad 660 aplikacjami. Działania i akcje podejmowane w nich przez Twoich klientów są automatycznie rejestrowane w HubSpot i umożliwiają dalszą automatyzację i personalizację działań.
jira
clickmeeting
zoom
livechat
monday
asana
Poznaj wszystkie funkcje HubSpot dla marketingu

3 kroki do automatyzacji Twojego marketingu

Jak wygląda proces wdrożenia HubSpot Marketing Automation z Brandrocket?

Plan i procesy automatyzacji

Mapujemy Twoje procesy marketingowe i sprzedażowe i przygotujemy ścieżki automatyzacji.

Wdrożenie i szkolenie zespołu

Wdrażamy kompleksowy system do automatyzacji marketingu i sprzedaży w Twojej firmie oraz szkolimy Twój zespół. 

Automatyzacja i niezależność

W 3 tygodnie masz w swojej firmie w pełni wdrożony system Marketing Automation HubSpot z pełną niezależnością od dostawcy.

Oferujemy również bieżące wsparcie i pomoc w zakresie zarządzania HubSpot, budowy landing page, planowaniu i prowadzeniu kampanii, e-mail marketingu oraz raportowaniu.

Zacznij korzystać z oprogramowania sprzedażowego HubSpot już dziś!

Twój zespół sprzedaży wyśle ​​więcej e-maili, zarezerwuje więcej spotkań i zamknie więcej transakcji przy mniejszym nakładzie pracy.

Porozmawiajmy o automatyzacji Twojego marketingu