Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie,
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot

Rozwiązania HubSpot

Co to jest HubSpot →
Marketing Hub
Platforma Marketing Automation
Poznaj Marketing Hub →
Sales Hub
CRM i automatyzacja sprzedaży
Poznaj Sales Hub →
Service Hub
Narzędzia dla Customer Service
Poznaj Service Hub →
Operations Hub
Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.


Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
Mam HubSpot

HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie
Marketing Hub
Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę
Sales Hub
Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding
Konsultacje i szkolenia
Rozwiązania, praktyczna, wiedza i know-how
Sprawdź ofertę
Audyt HubSpot
Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt
baner-konsultacje
inbound

Konsultacje i szkolenia HubSpot

Współpracuj z dedykowanym konsultantem, aby osiągnąć strategiczne cele za pomocą HubSpot, Inbound marketingu oraz Inbound Sales.

Co obejmują Konsultacje?

Czy chcesz zmaksymalizować wykorzystanie HubSpot?
Nasi konsultanci znają HubSpot "na wskroś" oraz mają wieloletnie doświadczenie we współpracy z klientami w celu formułowania i wdrażania skutecznych strategii marketingowych i sprzedażowych w B2B.

Niezależnie od tego, czy jesteś nowym użytkownikiem HubSpot, czy doświadczonym użytkownikiem, Twój konsultant wykorzysta swoją wiedzę HubSpot, aby zapewnić Ci doradztwo, najlepsze praktyki oraz strategiczny kierunek, które pomogą Twojemu zespołowi zoptymalizować korzystanie z HubSpot.

W ramach naszego programu Konsultacji i szkoleń, będziesz mieć dostęp do dedykowanego konsultanta technicznego HubSpot, który pomoże Ci w rozwiązania wszelkich spraw technicznych i integracyjnych lub stratega marketingu i sprzedaży B2B.

konsultacje

W trakcie prowadzenia konsultacji, Twój ekspert HubSpot udzieli wskazówek dotyczących:

  • Planowanie kampanii marketingowych, budowa lejka marketingowego B2B i ścieżek konwersji,
  • Budowa efektywnych procesów sprzedażowych i sprzedaży zorientowanej na klienta,
  • Najlepsze praktyki dotyczące konfiguracji HubSpot w sposób, który pomoże Twojemu zespołowi osiągnąć optymalne wyniki,
  • Ilościowe określenie wpływu działań marketingowych, sprzedażowych i obsługi klienta za pomocą raportowania i śledzenia KPI.
wskazowki

Kilka typowych obszarów, w których pomagamy poprzez konsulting:

Marketing Hub

Budowa Buyer Person w B2B
Budowa lejka marketingowego i ścieżek konwersji B2B
Planowanie, rozwój i optymalizacja kampanii marketingowych z wykorzystaniem istniejącego contentu, e-mail marketingu, płatnych reklam oraz landing pages.
Audyt i uporządkowanie zasobów marketingowych (strony docelowe, e-maile, blogi)
Jak Twoje dane są przechowywane w HubSpot

Sales Hub

Mapowanie i wdrażanie procesów sprzedaży
Strategie rotacji leadów i automatyzacji sprzedaży
Konfiguracja HubSpot CRM i najlepsze praktyki
Produktywność i prognozowanie sprzedaży
Praktyczne szkolenie dla przedstawicieli handlowych
Raportowanie: Co monitorować i jak tworzyć raporty sprzedażowe

Co obejmują szkolenia HubSpot & Inbound?

Dzięki naszym szkoleniom w praktyczny sposób będziesz mieć do dyspozycji specjalistę, który będzie mógł spotkać się z Tobą i Twoim zespołem.

Niezależnie od tego, czy próbujesz wdrożyć strategię marketingową czy pomagasz w ustanowieniu nowego procesu sprzedaży, nasi konsultanci są tutaj, aby pomóc Ci osiągnąć Twoje cele.

co-obejmuja-konsultacje

Przykładowe agendy szkoleń HubSpot & Inbound

(zbudujemy program dedykowany dla Twojej firmy):

Inbound Bootcamp

Nasz konsultanta przy współpracy z Tobą i Twoim zespołem nauczy was struktury Inbound marketingu i Inbound Sales, taktyki i strategii oraz zapozna was z narzędziami podczas szkolenia w formie wykładu i praktycznych warsztatów. Typowe omawiane tematy obejmują:

  • Przegląd metodologii i struktur Inboundu w marketingu i sprzedaży
  • Rozwój buyer person B2B
  • Planowanie kampanii
  • Budowanie i optymalizacja lejka marketingowego B2B i ścieżki konwersji
  • Segmentacja odbiorców, e-mail marketing i lead nurturing
  • Współpraca sprzedaży i marketingu
  • Raportowanie

Proces sprzedaży i szkolenie zespołu

Współpracując z konsultantem, skupicie się na optymalizacji procesów sprzedażowych i pomóc zespołowi sprzedaży w adaptacji oprogramowania HubSpot. Typowe omawiane tematy obejmują:

  • Dzień z życia handlowca w HubSpot
  • Jak zarządzać potencjalnymi klientami za pomocą widoków Kontaktów
  • Jak zarządzać swoim dniem dzięki kolejkom zadań
  • Jak dzwonić do potencjalnych klientów w HubSpot
  • Jak zautomatyzować follow-upy za pomocą szablonów i sekwencji w HubSpot
  • Zarządzanie dostępnością za pomocą linków do spotkań 
  • Budowanie strategii prospektingowej z sekwencjami i linkami do spotkań

Chcesz skorzystać z naszych konsultacji i szkoleń HubSpot?

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą i ustalimy dedykowany plan dopasowany do celów i potrzeb Twojej firmy.