Poznaj możliwości Platformy HubSpot
Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.
Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:
Rozwiązania HubSpot
Co to jest HubSpot →Uruchom HubSpot z Brandrocket!
Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.
Nasze usługi obejmują:
HubSpot Onboarding
Poznaj możliwości Platformy HubSpot
Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.
Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:
Rozwiązania HubSpot
Co to jest HubSpot →Uruchom HubSpot z Brandrocket!
Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.
Nasze usługi obejmują:
HubSpot Onboarding
... i jak to się ma do rozwoju Twojej firmy?
CRM oznacza zarządzanie relacjami z klientami. Jak sama nazwa wskazuje, oprogramowanie CRM to system do zarządzania relacjami z klientami. W przypadku większości firm ich najcenniejszym i najważniejszym zasobem są klienci.
Kiedyś, w wielu firmach dane i informacje dotyczące tych klientów - kim są i jak wchodzili w interakcję z Twoją firmą - są rozproszone w wielu różnych miejscach. Mózg dyrektora generalnego, skrzynka odbiorcza przedstawiciela handlowego, stos faktur księgowego. Wraz z rozwojem firmy szybko staje się konieczne posiadanie jednego centralnego miejsca, w którym znajdują się wszystkie te informacje.
Kim są nasi klienci? Jak się z nimi kontaktujemy? Jak wchodzą w interakcję z naszymi treściami? Jak wygląda nasza lista nowych transakcji? Przy rozproszeniu tych danych i bez dostępu do szybkich odpowiedzi, twoje zespoły marketingu, sprzedaży i obsługi klienta będą działały wolnej i mniej skutecznie, a twoi potencjalni i obecni klienci będą odczuwać niezadowolenie, gdy członkowie różnych działów nie będą “na tej samej stronie”.
Z perspektywy Twojego klienta, ona chce bezproblemowo się komunikować, a nie być “przepychanym” z jednego do drugiego działu czy od jednej do drugiej osoby. Aby to miało miejsce, osoby z Twoich zespołów potrzebują kontekstu dotyczącego potrzeb, pragnień i aktualnego stanu każdego klienta, aby mogli kontynuować rozmowę od miejsca, w którym została przerwana.
To są problemy, które mają rozwiązać systemy CRM. Dzięki jednemu centralnemu miejscu, w którym możesz uporządkować wszystkie szczegóły dotyczące potencjalnych i obecnych klientów firmy, każda z przypisanych z osób w Twoich zespole może łatwo uzyskać wgląd w status relacji, komunikacji i działań marketingowych oraz przebiegu transakcji z poszczególnymi klientami.
Jakie firmy korzystają z CRM? Krótka odpowiedź jest taka, że każda firma, która chce budować i utrzymywać relacje ze swoimi klientami, może skorzystać z systemu CRM.
A bardziej szczegółowo, istnieją dwie grupy firm, które często dostrzegają największe korzyści:
Mimo to istnieje wiele firm, które nie pasują do powyższych dwóch profili, ale nadal widzą wartość w korzystaniu z systemu CRM. Innym sposobem rozważenia, czy system CRM może pomóc Twojej firmie, jest zastanowienie się nad wyzwaniami, które systemy CRM mają rozwiązać. Aby to zrobić, warto odpowiedzieć sobie na poniższe pytania:
Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na jedno lub więcej z powyższych pytań, prawdopodobnie Twoja firma może skorzystać na wdrożeniu systemu CRM.
Jeśli zdecydowałeś, że system CRM jest prawdopodobnie w planach rozwoju Twojej firmy, następne logiczne pytanie brzmi: Kiedy?
Wiele początkujących (chociaż nie tylko) firm przechowuje potencjalnych klientów w narzędziu do poczty e-mail, a listę klientów i dane sprzedażowe w arkuszu kalkulacyjnym. To działa dobrze przez jakiś czas, ale w pewnym momencie zaczyna się “psuć”.
Krótko mówiąc, odpowiedź dla większości firm jest dość prosta. Chociaż możesz sobie poradzić przez jakiś czas bez systemu CRM, jego przyjęcie wcześniej (a nawet na samym starcie) jest często lepszym rozwiązaniem niż czekanie, aż poczujesz ból szukania rozwiązań ‘ad hoc’, migracji danych, ustawiania procesu, ponieważ Twoja firma już dawno wyrosła z arkusza excel.
Zakres cen CRM (podobniej jak funkcjonalności) jest różny - nie ma jednej odpowiedzi dla wszystkich. Kilka ważnych rzeczy, o których należy pamiętać, szukając systemu CRM dla swojej firmy:
Chociaż czynniki związane z wyceną CRM mogą być złożone, dobrą wiadomością jest to, że bariery związane z wdrożeniem CRM są mniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. W dużej mierze powodem, dla którego polecamy oprogramowanie HubSpot CRM, które do 1 000 000 kontaktów jest w 100% darmowe, jest to, że nie musisz „wiązać się” długoterminową umową z opłatami za licencję (lub miesięcznym abonamentem), tylko po to, aby dowiedzieć się, czy potrzebujesz CRM. Możesz wypróbować HubSpot CRM z kilkoma przedstawicielami, zanim zaczniesz przenosić i przyzwyczajać cały swój zespół do nowego systemu.
Jakie siły napędowe definiują przyszłość CRM? Cóż, to zależy od tego, kogo zapytasz. Większość ekspertów zgadza się, że firmy w naturalny sposób będą skłaniać się ku systemom CRM, które faktycznie napędzającym wyniki biznesowe. Przez lata widzieliśmy i słyszeliśmy od naszych klientów, z których wielu boryka się z tymi samymi wyzwaniami związanymi z ich systemami CRM:
Mając to na uwadze, oraz sami korzystając wcześniej z kilku różnych CRM, w 2018 roku postanowiliśmy “przesiąść się” na HubSpot CRM (wraz z dodatkowymi funkcjami marketingowymi i sprzedażowymi). HubSpot CRM zaprojektowany jest do bezproblemowej współpracy z HubSpot Marketing Hubem oraz HubSpot Sales Hubem. Co go natomiast wyróżnia na rynku to fakt, że sam HubSpot CRM 100% za darmo. Bez ograniczeń ilości użytkowników, bez limitów przechowywania danych, bez ograniczeń czasowych.
W raporcie Gartner możemy przeczytać, że „CRM jest w centrum inicjatyw cyfrowych w firmach. Jest to jeden z obszarów technologii, który otrzyma finansowanie, ponieważ biznes cyfrowy ma kluczowe znaczenie dla firm, aby pozostać konkurencyjnymi. ”Dlaczego? Jedno słowo: wzrost.
Po prostu firmy rozwijają się szybciej niż kiedykolwiek. Od lat firmy mają możliwość korzystania z mnóstwa nowych możliwości dotarcia do potencjalnych klientów i nawiązania z nimi kontaktu - od nowych kanałów społecznościowych po rozwój marketingu video.
Chociaż rozwój zapewnia ogromne korzyści firmom różnej wielkości, te dodatkowe punkty styku utrudniają skuteczne śledzenie i monitorowanie interakcji, w jakie wchodzą potencjalni klienci z Twoją firmą.
Gdy firmy wchodzą w fazę wzrostu, a klienci czerpią większość swojej wiedzy o produktach i usługach w internecie, zdarza się, że cenne potencjalne szanse sprzedaży zbyt łatwo przechodzą przez “szczeliny” niepołączonych procesów. Nie dlatego, że marketing nie wykonuje swojej pracy lub sprzedaż nie domyka transakcji, ale dlatego, że oba zespoły są przeciążone informacjami (w dodatku często rozproszonymi).
Bez systemu CRM, wraz z rozwojem Twojej firmy, Twoi pracownicy ds. marketingu i sprzedaży będą spędzać coraz więcej czasu na przeszukiwaniu wiadomości e-mail i próbach łączenia się ze współpracownikami w celu uzyskania najnowszych, dokładnych informacji o statusie potencjalnych klientów. Może to prowadzić do opuszczonych lub podwójnie zarezerwowanych spotkań lub niepowodzenia w realizacji ważnych zadań związanych z lead nurturingiem.
Co więcej, każdy przedstawiciel handlowy w Twoim zespole może polegać na innym procesie sprzedaży. W tym scenariuszu komunikacja z potencjalnymi klientami nie będzie spójna lub, co gorsza, potencjalni klienci będą musieli nawet powtarzać te same informacje za każdym razem, gdy łączą się z innym przedstawicielem z Twojej firmy.
Potencjalni klienci mogą wchodzić w interakcję z Twoją marką w kanałach mediów społecznościowych, ale ponieważ marketing często nie wie skąd pochodzi potencjalna sprzedaż, marketerzy dostarczają informacje niezsynchronizowane z potrzebami lub wymaganiami potencjalnego klienta.
Systemy CRM, takie jak HubSpot CRM, rozwiązują wiele wyzwań związanych z rozwojem. CRM skutecznie organizują informacje o kontaktach, firmie i szansach sprzedaży, a także śledzi każdą interakcję, która ma miejsce za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji z klientami, w tym w Twojej witrynie internetowej, poczcie e-mail, rozmowach telefonicznych, mediów społecznościowych, czatach.
Dla zespołów marketingu i sprzedaży ważniejsze niż kiedykolwiek jest funkcjonowanie jako spójna jednostka, a systemy nowoczesny system CRM jest idealnym rozwiązaniem, które pomoże skalować organizacje w osiągnięciu tego celu.
Co być może najważniejsze, nowoczesne rozwiązania CRM wspierają złożone przepływy pracy szybko rozwijających się zespołów sprzedażowych. Systemy CRM utrzymują Twój zespół w realizacji zadań, dążeniu do określonych celów i synchronizacji, ułatwiając bardziej efektywne wykorzystanie czasu i eliminując wiele uciążliwych oraz powtarzalnych zadań, które zabierają czas bez dodawania wartości (takich jak przeszukiwanie archiwów poczty e-mail w celu znalezienia najnowszej komunikacji z potencjalnym klientem lub sprawdzenie, który przedstawiciel handlowy jako ostatni kontaktował się z kluczowym potencjalnym klientem w celu uzyskania informacji potrzebnych do sfinalizowania transakcji).
Cyfrowa 6
Szczecin, 71-441
Zadzwoń: +48 575 980 150
Napisz: info@brandrocket.pl