Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie,
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot

Rozwiązania HubSpot

Co to jest HubSpot →
Marketing Hub
Platforma Marketing Automation
Poznaj Marketing Hub →
Sales Hub
CRM i automatyzacja sprzedaży
Poznaj Sales Hub →
Service Hub
Narzędzia dla Customer Service
Poznaj Service Hub →
Operations Hub
Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.


Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
Mam HubSpot

HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie
Marketing Hub
Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę
Sales Hub
Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding
Konsultacje i szkolenia
Rozwiązania, praktyczna, wiedza i know-how
Sprawdź ofertę
Audyt HubSpot
Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt
krakenimages-Y5bvRlcCx8k-unsplash-1

Verama - HubSpot CMS development

logotype-verama7b8532.

O kliencie

Verama to platforma, która łączy konsultantów z klientami poszukującymi talentów. Właścicielem marki Verama jest eWork Group.

Zobacz realizację dla klienta

verama kopia 2
realizacje-verama
verama kopia

Problem

Klient zwrócił się do nas z prośbą o utworzenie od podstaw całej, nowej strony www opartej o HubSpot CMS, z wykorzystaniem API w celu pobierania i wyświetlania danych z aplikacji webowej Verama - dopasowanych do odbiorcy ogłoszeń o pracę. Zależało mu również, aby zawartość strony automatycznie wyświetlała się w języku odbiorcy (na podstawie ustawienia języka przeglądarki).

Cel

  • Budowa od podstaw strony WWW opartej na HubSpot CMS
  • Strona musi poprzez API pobierać i wyświetlać ogłoszenia o pracę
  • Budowa dodatkowych podstron "O nas", "Dla firm konsultingowych" oraz Verama Vendor Management System
  • Wdrożyć lokalizowanie użytkownika i wyświetlanie ofert jak najbardziej pasujących do jego lokalizacji
  • Umożliwić zarządzanie wieloma językami

Wyzwanie

W oparciu o dostarczony przez klienta projekt, stworzyliśmy od podstaw stronę internetową Verama.com wraz z podstronami. Klient posiadał aplikację z ofertami pracy, a budowana przez nas strona musiała poprzez API pobierać i wyświetlać ogłoszenia o pracę oraz profile firm.

Przygotowaliśmy:

  • 10 szablonów stron
  • 1 szablon dla bloga i artykuły
  • 38 dedykowanych modułów w HubSpot CMS

Wyzwaniem było prawidłowe lokalizowanie użytkownika, również wtedy, gdy nie wyrazi zgody na udostępnianie lokalizacji w przeglądarce, by wyświetlić mu oferty z jego regionu. Ponadto strona miała komunikować się z zewnętrznym API klienta dostarczającym oferty.

Strona musiała działać w 3 środowiskach, korzystając za każdym razem z innego API. Została więc stworzona funkcjonalność, która pozwala w sposób dynamiczny zarządzać tymi połączeniami.

Klient miał rozbudowaną identyfikację wizualną jeśli chodzi o kolorystykę. W konfiguracji globalnej szablonu strony została wdrożona funkcjonalność modyfikowania kolorystyki zgodnie z nazewnictwem z identyfikacji wizualnej. Każdy moduł miał możliwość ustawienia zdefiniowanego koloru dla każdego elementu, korzystając z wygodnej listy, bez konieczności szukania go w identyfikacji.

Strona obecnie działa w 6 językach. Wdrożyliśmy zarządzanie językami, rozpoznawanie ustawień użytkownika oraz języka przeglądarki i jego odpowiednie przekierowywanie.

Zostało wdrożone również rozpoznawanie użytkowników aplikacji oraz klientów firmy i dostosowywanie zawartości strony zgodnie z ich preferencjami/ustawieniami na zewnętrznej stronie ofertowej. 

Rezultaty

Strona Verama.com połączona z aplikacją webową Verama miała za zadanie pozyskiwać nowych użytkowników (rejestracje) w podziale na odpowiednie lokalizacje oraz w jasny i przejrzysty sposób prezentować ofertę oraz produkty firmy w zakresie połączenia konsultantów HR z wiodącymi firmami.

Zobacz realizację dla klienta

nowych użytkowników dziennie
odwiedzin strony we wszystkich językach
sesji na blogu / miesiąc
act-case-study-card-img4.jpg

Budowa dedykowanej strony na HubSpot CMS.

Bardzo dobra, długotrwała współpraca przy budowie i rozwoju strony na HubSpot CMS z połączeniem po API z platformą Verama. Świetna komunikacja, szybkie reagowanie na zmiany, praca w trzech środowiskach oraz niezawodne wsparcie przy releasach na produkcję. Polecam! 

Hala

Hala Halabi
Verama / eWork Group

Sprawdź inne Case Studies