Połącz swoje zespoły marketingowe i sprzedażowe dzięki współpracującym, intuicyjnym narzędziom ABM od HubSpot, które zapewniają bezproblemowe zakupy dla najbardziej wartościowych kont.
Konfiguracja strategii ABM za pomocą narzędzi HubSpot jest szybka i intuicyjna. Użyj szablonów przepływu pracy, aby zdefiniować idealne profile klientów i zidentyfikować dobrze dopasowane konta docelowe. Skonfiguruj właściwości domyślne, aby tagować konta i role zakupowe. Skorzystaj z rekomendacji klientów docelowych opartych na sztucznej inteligencji, aby mieć pewność, że sprzedaż nigdy nie umknie uwadze. I rób to wszystko w ramach CRM, który przechowuje Twoich obecnych i potencjalnych klientów, dzięki czemu nigdy nie musisz się martwić o utratę ważnych danych kontaktowych pomiędzy marketingiem i sprzedażą.
Marketing i sprzedaż mogą wreszcie korzystać ze wspólnych narzędzi, które łączą je wokół tych samych danych w tym samym miejscu. Skorzystaj z funkcji Strona główna kont docelowych, która daje obu zespołom widok na postępy na wszystkich kontach docelowych. Dzięki możliwościom Slacka będziesz mieć silniejszą współpracę opartą na koncie niż kiedykolwiek. Każdy może się spotkać, aby wspierać konta docelowe o dużej wartości, tworzyć kanały nazwane na podstawie transakcji lub konta, regularnie publikować wskaźniki KPI i automatycznie udostępniać notatki między Slackiem i HubSpot dla następców.
Narzędzia ABM HubSpot pomagają spersonalizować zawartość i dostosować sposób, w jaki angażujesz się z interesariuszami konta. Dzięki nowemu kierowaniu na poziomie konta dodanym do integracji LinkedIn Ads, będziesz mieć możliwość kierowania reklam do firm według statusu lub poziomu konta docelowego oraz kontaktów lub podzbiorów kontaktów na kontach docelowych. Pasek boczny przeglądu konta, poradnik ABM dla przedstawicieli handlowych oraz natywna integracja łącząca konta HubSpot i LinkedIn Sales Navigator pomagają z czasem pogłębiać relacje z ludźmi, pomagając budować bardziej autentyczne relacje z interesariuszami.
Śledź i mierz kluczowe etapy w trakcie podróży konta, stale wykorzystując dane do adaptacji i iteracji strategii ABM. Uzyskaj bardziej szczegółowe informacje o tym, co dzieje się na poziomie konta, dzięki funkcji przeglądu konta. Uzyskaj widok wyższego poziomu, korzystając z gotowych do użycia pulpitów raportowania ABM. Możesz nawet użyć punktacji firmowej, aby zidentyfikować konta o największej wartości i pomóc w ustalaniu priorytetów dotarcia do klientów.
Chcesz w swojej firmie wdrożyć strategię Account Based Marketingu oraz oprogramowanie ABM od HubSpot które ją wspiera?
Cyfrowa 6
Szczecin, 71-441
Zadzwoń: 690 980 150