Połącz swoje zespoły marketingowe i sprzedażowe dzięki współpracującym, intuicyjnym narzędziom Account Based Marketing od HubSpot, które zapewniają bezproblemową sprzedaż dla najbardziej wartościowych kont klientów.
Konfiguracja strategii Account Based Marektingu za pomocą narzędzi HubSpot jest szybka i intuicyjna. Użyj szablonów przepływu pracy, aby zdefiniować idealne profile klientów i zidentyfikować dobrze dopasowane konta docelowe.
Możesz skonfigurować odpowiednie właściwości, aby tagować konta i role zakupowe. Korzystasz z rekomendacji kont docelowych, opartych na sztucznej inteligencji, aby mieć pewność, że sprzedaż nigdy nie umknie uwadze. I robisz to wszystko w ramach wbudowanego HubSpot CRM, który przechowuje dane Twoich obecnych i potencjalnych klientów oraz umożliwia Ci skuteczną i zautomatyzowaną komunikację marketingową i sprzedaż do nich.
Dzięki HubSpot Account Based Marketing, działy marketingu i sprzedaży mogą wreszcie korzystać ze wspólnych narzędzi, które łączą je wokół tych samych danych w tym samym miejscu. Korzystając z funkcji Strona główna kont docelowych, oba zespoły mają jasny widok na postępy działań i wpływ na przychody na wszystkich kontach. Wspólnie określone i monitorowane w HubSpot KPI, połączone i zautomatyzowane programy działań marketing & sales, stanowią podstawę Revenue Operation.
Platforma ABM od HubSpot pomagają spersonalizować content e-maili marketingowych i sprzedażowych oraz dopasować sposób, w jaki angażujesz się z osobami decyzyjnymi w koncie klienta. Dzięki nowemu kierowaniu na poziomie konta dodanym do integracji LinkedIn Ads, będziesz mieć możliwość kierowania reklam do firm według statusu lub poziomu konta docelowego oraz kontaktów lub podzbiorów kontaktów na kontach docelowych. Pasek boczny przeglądu konta, poradnik ABM dla przedstawicieli handlowych oraz natywna integracja łącząca konta HubSpot i LinkedIn Sales Navigator pomagają z czasem pogłębiać relacje z ludźmi i budować bardziej autentyczne relacje z decydentami w komitecie zakupowym klienta.
W HubSpot śledzisz i mierzysz kluczowe etapy w trakcie procesu sprzedaży, stale wykorzystując dane do adaptacji i iteracji swojej strategii kont. Uzyskasz bardziej szczegółowe informacje o tym, co dzieje się na poziomie konta, dzięki funkcji przeglądu konta. Masz jasne dashboardy analityczne, które pozwalają Ci monitorować KPI. Używasz określonego scoringu, aby identyfikować konta o największej wartości i pomóc w ustalaniu priorytetów dotarcia do klientów.
Chcesz w swojej firmie wdrożyć strategię Account Based Marketingu i Revenue Operations oraz oprogramowanie ABM od HubSpot które ją wspiera?
Cyfrowa 6
Szczecin, 71-441
Zadzwoń: +48 575 980 150
Napisz: info@brandrocket.pl