Demo HubSpot

Oprogramowanie Account Based Marketing

Połącz swoje zespoły marketingowe i sprzedażowe dzięki współpracującym, intuicyjnym narzędziom Account Based Marketing od HubSpot, które zapewniają bezproblemową sprzedaż dla najbardziej wartościowych kont klientów.

Wdrażając HubSpot w swojej firmie masz wszystkie narzędzia potrzebne do skutecznej realizacji strategii Account Based i RevOPS w marketingu i sprzedaży.

Czas postawić na skuteczne działania w oparciu o kluczowe konta klientów!

Oprogramowanie Account Based Marketing, które sprawia, że sprzedaż do kont klientów jest łatwiejsza niż kiedykolwiek.

ABM przepływ pracy

Z łatwością skonfiguruj i wdróż strategię Account Based Marketing.

Konfiguracja strategii Account Based  Marektingu za pomocą narzędzi HubSpot jest szybka i intuicyjna. Użyj szablonów przepływu pracy, aby zdefiniować idealne profile klientów i zidentyfikować dobrze dopasowane konta docelowe.

Możesz skonfigurować odpowiednie właściwości, aby tagować konta i role zakupowe. Korzystasz z rekomendacji kont docelowych, opartych na sztucznej inteligencji, aby mieć pewność, że sprzedaż nigdy nie umknie uwadze. I robisz to wszystko w ramach wbudowanego HubSpot CRM, który przechowuje dane Twoich obecnych i potencjalnych klientów oraz umożliwia Ci skuteczną i zautomatyzowaną komunikację marketingową i sprzedaż do nich.

Włącz współpracę między zespołami.

Dzięki HubSpot Account Based Marketing, działy marketingu i sprzedaży mogą wreszcie korzystać ze wspólnych narzędzi, które łączą je wokół tych samych danych w tym samym miejscu. Korzystając z funkcji Strona główna kont docelowych, oba zespoły mają jasny widok na postępy działań i wpływ na przychody na wszystkich kontach. Wspólnie określone i monitorowane w HubSpot KPI, połączone i zautomatyzowane programy działań marketing & sales, stanowią podstawę Revenue Operation.

ABM Konta
ABM aktywnosci

Przyciągaj konta o wysokiej wartości i twórz głębsze relacje dzięki bardziej spersonalizowanemu zaangażowaniu.

Platforma ABM od HubSpot pomagają spersonalizować content e-maili marketingowych i sprzedażowych oraz dopasować sposób, w jaki angażujesz się z osobami decyzyjnymi w koncie klienta. Dzięki nowemu kierowaniu na poziomie konta dodanym do integracji LinkedIn Ads, będziesz mieć możliwość kierowania reklam do firm według statusu lub poziomu konta docelowego oraz kontaktów lub podzbiorów kontaktów na kontach docelowych. Pasek boczny przeglądu konta, poradnik ABM dla przedstawicieli handlowych oraz natywna integracja łącząca konta HubSpot i LinkedIn Sales Navigator pomagają z czasem pogłębiać relacje z ludźmi i budować bardziej autentyczne relacje z decydentami w komitecie zakupowym klienta.

Analityka end-to-end.

W HubSpot śledzisz i mierzysz kluczowe etapy w trakcie procesu sprzedaży, stale wykorzystując dane do adaptacji i iteracji swojej strategii kont. Uzyskasz bardziej szczegółowe informacje o tym, co dzieje się na poziomie konta, dzięki funkcji przeglądu konta. Masz jasne dashboardy analityczne, które pozwalają Ci monitorować KPI. Używasz określonego scoringu, aby identyfikować konta o największej wartości i pomóc w ustalaniu priorytetów dotarcia do klientów.

ABM (1)

Pakiet przyjazny zespołom

Narzędzia HubSpot do Account Based Marketingu są teraz dostępne w produktach Marketing Hub Professional oraz Enterprise i Sales Hub Professional oraz Enterprise. Dzięki intuicyjnym narzędziom Account Based Marketing, zespoły marketingu i sprzedaży, współpracują lepiej i łatwiej w celu efektywnego powiększania przychodów firmy.
ABM Pakiet
ABM od HubSpot
ABM Software od HubSPot

Zacznij efektywnie budować przychód z kont klientów!

Chcesz w swojej firmie wdrożyć strategię Account Based Marketingu i Revenue Operations oraz oprogramowanie ABM od HubSpot które ją wspiera?