Dlaczego warto wybrać HubSpot
HubSpot to platforma CRM, która zapewnia wszystko, czego potrzebuje Twoja firma do rozwoju i skalowania. To wirtualna siedziba Twojej firmy posiadająca w jednej platformie funkcje dla działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.
Platforma HubSpot CRM pozwala Twojej firmie budować doskonałe Customer Experience, pomagając poukładać i połączyć procesy poszczególnych działów - a nie trzymać je w silosach.
Dzięki HubSpot klienci są na pierwszym miejscu, dostosowywanie jest proste, a zespoły są połączone za pośrednictwem ujednoliconego CRM.
Stwórz doskonałe Customer Experience dzięki HubSpot.
HubSpot to platforma CRM #1 dla rozwijających się firm
Uzyskaj dostęp do oprogramowania do marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania treścią i operacji.

HubSpot został stworzony, aby sprostać Twoim potrzebom biznesowym bez zbędnej złożoności.
Rozproszone procesy i narzędzia nie sprawdzają się w dzisiejszej podróży klienta
Customer Journey i procesy zakupowe klientów B2B (do których chcesz dotrzeć) są coraz bardziej złożone, a technologia może pomóc – lub utrudnić – Twoją zdolność do zapewniania niezwykłej obsługi klienta. Kiedy systemy technologiczne są sklecone razem, prowadzą do:
Silosy między zespołami - utrudniają uspójnienie procesów
Niespójne wrażenia użytkownika - utrudniają przyjęcie
Nieelastyczny stos technologiczny - utrudnia adaptację przez Twój zespół

HubSpot jest stworzony z myślą o Customer Experience
HubSpot oferuje lepsze rozwiązanie, które jest przemyślanie zbudowane, a nie poskładane. Cała Platforma HubSpot jest zbudowana, aby klienci HubSpot mogli czerpać korzyści z oprogramowania, które jest spójne, konfigurowalne i łatwe do wdrożenia. Dzięki jednemu źródłu prawdy Twoje zespoły mogą nawiązywać głębsze relacje z klientami podczas całej ich podróży. A kiedy klient znajduje się w centrum każdej decyzji biznesowej, uspójnienie procesów i działań w całej firmie jest o wiele łatwiejsze.

Kiedy CRM jest łatwy w użyciu firmy 2.1x częściej widzą duży wzrost.

Firmy, które uważają, że ich CRM można dostosować, mają w 131% większe prawdopodobieństwo, że zobaczą dużą satysfakcję swoich klientów.


Koło zamachowe w Twojej firmie
Czasy w których leady przechodziły przez „lejek” i wychodziły jako klienci minęły. Teraz wiemy, że Customer Journey jest złożoną, krętą ścieżką, a celem jest przekształcenie potencjalnych klientów w promotorów - osoby referujące Twoją firmę. W modelu biznesowym z kołem zamachowym klienci są w centrum, a zadowoleni klienci generują napęd biznesowy i kolejne szanse sprzedaży.
Korzystając z metodologii inbound, firmy mogą przyciągać, angażować i zachwycać swoich odbiorców oraz tworzyć społeczność promotorów, którzy napędzają koło zamachowe, a ostatecznie — rozwój biznesu.

Rekordy kontaktów
Rekordy kontaktów HubSpot zapewnią Twojej firmie ujednolicony obraz klienta w zespołach. Oznacza to, że zespoły ds. marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania treścią i operacji pracują w oparciu o ten sam wspólny widok klienta.
Przyspiesz wydajność zespołów, łącząc ich procesy i działania w jednej intuicyjnej Platformie HubSpot CRM.
Zmniejsz całkowity koszt posiadania, stosując strategiczne podejście do konsolidacji danych klientów i procesów.
Jeden rekord kontaktu zapewnia informacje potrzebne do lepszego marketingu, sprzedaży i obsługi klientów.

Wdrożenie i szkolenie przez ekspertów
- Obsługa klienta 24/7 od HubSpot — pomoc techniczna zawsze, gdy jej potrzebujesz. Uzyskaj szybkie odpowiedzi przez telefon lub e-mail i skontaktuj się z klientami.
- HubSpot Success Specialist — dedykowany ekspert HubSpot dla Twojego zespołu.
- Dostosowane wdrożenie — odejdź od starszego oprogramowania przy minimalnych zakłóceniach w działalności biznesowej.
- Dopasowane szkolenia i usługi, które spełniają wszelkie Twoje potrzeby biznesowe.

Narzędzia potężne samodzielnie, jeszcze lepsze razem
Potrzebujesz Platformy CRM, która obejmuje każdą część Twojej firmy - zamiast posiadania rozdrobnionych i poskładanych narzędzi i procesów.
HubSpot w swoich produktach obejmuje krytyczne elementy zarządzania doświadczeniami klientów — treści, wiadomości, automatyzację, dane i raportowanie — i łączy je w jedną platformę, która została stworzona, aby rozwijać się wraz z Twoją firmą.
Każdy produkt HubSpot sam w sobie jest potężny, ale prawdziwa magia dzieje się, gdy używasz ich razem.

Klienci korzystający z Marketing Hub i CMS Hub odnotowują o 183% większy wzrost liczby leadów inbound niż klienci korzystający wyłącznie z Marketing Hub

Klienci korzystający z Sales oraz Marketing Hub odnotowują 74% wzrost wskaźnika zamknięcia transakcji po 12 miesiącach

Klienci korzystający z Sales oraz Service Hub odnotowują wzrost o 124% w zamkniętych transakcjach po 12 miesiącach

Klienci posiadający Marketing, Sales, Service i CMS Hub odnotowują co najmniej o 51% większy wzrost liczby zawartych umów w porównaniu do klientów z mniejszą liczbą hubów

143 000+ Klientów wybrało Hubspot
Firmy w ponad 120 krajach rozwijają swoją działalność dzięki HubSpot!
Statystyki zawarte na tej stronie są oparte na zagregowanych danych pochodzących od wielu tysięcy klientów HubSpot na całym świecie. Są one podawane wyłącznie w celach informacyjnych. Pamiętaj, że wyniki dla poszczególnych firm, w tym Twojej własnej i HubSpot, mogą się różnić w zależności od ich własnych rynków, bazy klientów, branży, geografii, etapu i / lub innych czynników.
Statystyki zawarte na tej stronie są oparte na zagregowanych danych pochodzących od wielu tysięcy klientów HubSpot na całym świecie. Są one podawane wyłącznie w celach informacyjnych. Pamiętaj, że wyniki dla poszczególnych firm, w tym Twojej własnej i HubSpot, mogą się różnić w zależności od ich własnych rynków, bazy klientów, branży, geografii, etapu i / lub innych czynników.