Dobrze uporządkowany i strategiczny marketing zapewnia firmie wzrost. Zamiast metody “prób i błędów”, która może Cię słono kosztować - skorzystaj z konsultacji praktyka i eksperta marketingu.
Konsultacje to najszybszy i najbardziej efektywny sposób uzyskania odpowiedzi i rozwiązań problemów oraz uzupełnienia wiedzy na temat skutecznych strategii, taktyk i narzędzi marketingowych.
Jako strateg i praktyk marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem w pracy z małymi i dużymi firmami w różnych branżach, potrafię trafnie określić przyczyny problemu i zaproponować skuteczne rozwiązania do wdrożenia w Twojej firmie.
Uporządkowaną wiedzę oraz skuteczne taktyki działania
Wypełniasz formularz zgłoszeniowy, w którym podajesz zakres konsultacji oraz swoje oczekiwania. W następnym kroku możesz zapłacić za konsultację online lub otrzymasz fakturę proforma. Po dokonaniu wpłaty otrzymasz fakturę VAT.
Po zamówieniu konsultacji otrzymasz link do przygotowanego formularza, który pozwoli nam lepiej poznać Twoją działalność, problemy marketingowe z którymi się mierzysz oraz obszary do ulepszenia. Przesyłasz nam również listę pytań, na które chcesz uzyskać odpowiedzi w trakcie konsultacji. Otrzymasz w 100% indywidualne i dopasowane do Twojego biznesu porady i odpowiedzi oraz listę zadań do zrobienia.
Przed rozmową, analizuję dotychczasowe działania marketingowe Twojej firmy, stronę internetową oraz Twoją obecność online (wyniki wyszukiwania, aktywne reklamy Facebook Ads i Google Ads), tak aby sprawdzić wykorzystywane taktyki i wychwycić ewentualne błędy, dzięki którym poprawisz wyniki marketingowe.
Konsultacje są prowadzone zdalnie na Google Meet lub Zoom. Łączymy się głosowo lub video z udostępnianiem ekranu. Jeśli tego potrzebujesz, konsultacja może być nagrywana, a link do pobrania video zostanie Ci przesłany mailem.
2000zł 1900 zł
Strateg marketingu. CEO Brandrocket - agencji digital marketingu.
Certyfikowany Inbound marketer HubSpot. Certyfikowany specjalista Facebook (planowanie mediów, marketing cyfrowy).
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu cyfrowym, pracując dla małych i dużych firm z różnych sektorów. Na podstawie zdobytej i stale poszerzanej wiedzy oraz wniosków wyciągniętych z prowadzenia kampanii marketingowych dla klientów, pomoże Ci: