Przeczytaj i skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów
Sprawdź wartościowe artykuły, porady i wskazówki, które będą paliwem napędowym marketingu i sprzedaży w Twojej firmie.
Sprawdź nadchodzące webinary - otrzymaj dostęp do nagrań z poprzednich webinarów.
Automatyzacja marketingu dla początkujących →
Jak pozyskać klientów przez Messenger →
Google Analytics - dane, które pomagają w podejmowaniu decyzji →
Tips, tricks and how-to's for getting things done
Watch & Listen
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
Duis lacus nunc, interdum vel porta et, volutpat eget felis
Podcast: Sed ut elit faucibus sem aliquam condimentum
The Growth Show: Introducing… Weird Work
Real success stories from real clients
Sprawdź znaczenie najważniejszych pojęć e-marketingowych.
Inbound marketing (zwany też marketingiem przychodzącym) to metodologia biznesowa oraz technika przyciągania klientów do produktów i usług za pośrednictwem marketingu treści (content marketingu), marketingu w mediach społecznościowych, optymalizacji treści pod wyszukiwarki i automatyzacji marketingu. Dowiedz się więcej →
Strona docelowa lub strona lądowania - to strona w Twojej witrynie, której celem jest przekształcanie odwiedzających w potencjalnych klientów. Różni się od innych stron w Twojej witrynie tym, że ma taką formę, która pozwala na przechwycenie informacji o odwiedzającym w zamian za żądaną ofertę (lead magnet).
Współczynnik klikalności (ang. click through rate, CTR) – termin używany w reklamie internetowej oznaczający stosunek między liczbą kliknięć a wyświetleniami reklamy, który mierzy się w procentach. CTR = liczba kliknięć reklamy podzielona przez liczbę jej wyświetleń.
Zwrot z wydatków na reklamę (ROAS) to wskaźnik marketingowy, który mierzy skuteczność kampanii reklamowych online (np. Google Ads, Facebook Ads). Pomaga ocenić, które kampanie są skuteczne oraz optymalizować (poprawiać) wyniki następnych kampanii) ROAS = przychody z kampanii reklamowej podzielone na koszt kampanii reklamowej.
ROI (Return On Investment), czyli wskaźnik zwrotu z inwestycji. Pozwala ocenić efektywność podejmowanych działań marketingowych i opłacalność korzystania z reklam. Obliczając wskaźnik ROI uzyskujemy precyzyjną informację dotyczącą zysku z pieniędzy zainwestowanych w działania marketingowe czy nową technologię. Wzór: ROI = ((przychód ze sprzedaży – koszty inwestycji) / koszty inwestycji ) x 100%
Konwersja - jest to określone, oczekiwane działanie wykonane przez odbiorcę, potencjalnego klienta w odpowiedzi na skierowaną do niego kampanię reklamową w internecie czy działania SEO. Inaczej konwersja zachodzi, gdy ktoś wykona ważną dla Twojej firmy czynność (np. dokona zakupu, wypełni formularz rejestracyjny).
Cyfrowa 6
Szczecin, 71-441
Zadzwoń: 690 980 150