Demo HubSpot

Automatyzacja sprzedaży

Wykorzystaj przepływy pracy Workflows, aby zautomatyzować rotację potencjalnych klientów i tworzenie zadań oraz wysyłaj automatyczne e-maile sprzedażowe za pomocą Sekwencji.

Zacznij automatyzować proces sprzedaży już dziś! Wyeliminuj ręczną pracę, zaczynając od następnego e-maila.

Umów się na demo

Działa z Gmailem, G Suite i Outlookiem lub Office 365 dla Windows.

Automatyzacja sprzedaży - sales hub

Zamykaj więcej transakcji dzięki sekwencjom i przepływom pracy, podczas gdy Twoi potencjalni klienci są automatycznie ocieplani.

Automatyzacja sprzedaży - HubSpot Workflow

Zautomatyzuj e-maile i follow-upy i nie trać czas na ręczną administrację.

Zapobiegaj prześlizgiwaniu się potencjalnych klientów przez szczeliny w lejku sprzedażowym dzięki Sekwencjom.

Ustaw w kolejce serię automatycznych e-maili sprzedażowych i śledź zadania dla każdego potencjalnego klienta, aby nigdy nie zapomnieć o kontakcie i budować relacje. Wybierz wiadomość z listy szablonów e-mail i opcji zadań, a następnie dodaj do Sekwencji odpowiednie kontakty bezpośrednio ze swojej skrzynki odbiorczej.

Do Sekwencji możesz dodać do 50 potencjalnych klientów jednocześnie.

Spersonalizuj i dostosuj swoje automatyczne e-maile sprzedażowe.

Twoje automatyczne e-maile nie są bezosobowe.

Użyj tokenów personalizacji, aby dostosować sekwencje wiadomości e-mail do kontekstu kontaktu i firmy z HubSpot CRM. Następnie dodaj szczegółowe informacje do każdej wiadomości, aby połączyć się z potencjalnymi klientami tak, jak tylko człowiek może.

Zwiększ współczynniki odpowiedzi, tworząc ręczne kroki sekwencji e-mail, które pozwolą Ci dopisać szczegóły, zanim automatyzacja będzie kontynuowana.

Automatyzacja sprzedaży - sekwencja
Automatyzacja sprzedaży - Workflows - rotacja leada

Usprawnij proces sprzedaży dzięki przepływom pracy Workflows.

Używaj automatycznych Workflows do rotacji potencjalnych klientów, tworzenia umów, automatyzacji zadań i zbiorczego zarządzania danymi poprzez aktualizowanie właściwości kontaktu, kopiowanie wartości i nie tylko.

Za pomocą przepływów pracy (Workflows) możesz też automatycznie tworzyć i przenosić transakcje w lejku sprzedaży po spełnieniu określonych kryteriów.

Aktywuj wewnętrzne powiadomienia dla swojego zespołu, gdy kontakt podejmie ważne działanie i automatycznie dodawaj zadania sprzedażowe, aby powiadomić zespół sprzedaży o potencjalnych klientach, z którymi warto się skontaktować. 

Połącz się z aplikacjami, z których Twój zespół już korzysta

HubSpot Sales bezproblemowo współpracuje z Gmailem, G Suite i Outlookiem lub Office 365 dla Windows.

Zapisuj kontakty do Sekwencji bezpośrednio z poczty Gmail lub Outlooka na swoim komputerze, aby zawsze pozostawać w kontakcie i tracić dobrych okazji i szans sprzedaży.

SalesCRM-Gmail-Logo
SalesCRM-G-Suite-Logo
SalesCRM-Outlook-Logo
SalesCRM-Office365-Logo

Kompleksowe oprogramowanie sprzedażowe, z którego Twój zespół będzie faktycznie korzystać

Sekwencje e-maili

Umieść potencjalnych klientów w sekwencji zautomatyzowanych wiadomości e-mail, tak aby zyskać więcej czasu na zamykanie sprzedaży. Twoje automatyczne e-maile sprzedażowe nie będą bezosobowe! Użyj tokenów personalizacji z CRM, aby dostosować je do kontaktu i kontekstu.

Szablony wiadomości

Masz wypracowane treści wiadomości e-mail. Świetnie! Zamień najbardziej skuteczne e-maile sprzedażowe w szablony, które możesz udostępnić swojemu zespołowi i cały czas mieć je pod ręką w swojej skrzynce pocztowej, tak aby przyspieszyć proces odpowiedzi.

Śledzenie wiadomości

Dowiedz się, kiedy potencjalny klient otwiera wiadomość e-mail, klika łącze lub pobiera załącznik. Mając takie informacje, możesz wysłać kolejne wiadomości, które są dopasowane do wcześniejszych interakcji potencjalnego klienta.

Planowanie wiadomości

Zaplanuj wysyłanie e-maili w określonym dniu i godzinie lub skorzystaj z systemów uczących się, aby dostarczać e-maile do potencjalnych klientów, gdy są najbardziej skłonni do ich przeczytania.

Dokumenty

Uporządkuj oraz zoptymalizuj swoje dokumenty i prezentacje. Z Sales Hub masz możliwość sprawdzić kto przegląda każdy dokument i na których stronach spędza czas, tak aby móc spersonalizować następne działania.

Umawianie spotkań

Udostępnij link, który daje Twoim potencjalnym klientom możliwość bookowania określonych dat i godzin z Twojego kalendarza. Działa z Kalendarzem Google, Office 365 i HubSpot CRM.

Czat na żywo

Kontaktuj się bezpośrednio z potencjalnymi klientami, gdy aktywnie korzystają z Twojej witryny. Automatyczne kieruj rozmowę z czacie do odpowiedniego sprzedawcy lub rotuj między dostępnymi przedstawicielami, aby budować lepsze relacje i zawierać więcej transakcji.

Rozmowy telefoniczne

Planuj i ustawiaj w kolejkę listę rozmów sprzedażowych, które chcesz wykonać. Dzięki Sales Hub wykonasz je bezpośrednio z poziomu CRM'a (w przeglądarce lub aplikacji mobilnej). Połączenia zostaną automatycznie zarejestrowane w CRM. Możesz też nagrywać rozmowy jednym kliknięciem.

Automatyzacja sprzedaży

Użyj przepływów pracy (Workflows), aby zautomatyzować ręczne, czasochłonne zadania. Możesz automatycznie rotować potencjalnych klientów, tworzyć transakcje, automatyzować zadania i zbiorczo zarządzać danymi, aktualizując ich właściwości oraz kopiować wartości. Automatyzuj również wewnętrzne powiadomienia.

Raportowanie

W Sales Hub posiadasz gotowe do użycia, konfigurowalne raporty i pulpity analityczne, które umożliwiają udostępnianie wskaźników biznesowych kierownictwu lub zagłębianie się w bardziej szczegółowe dane dla zespołu sprzedaży, tak aby podnosić skuteczność.

Przewidywanie poziomu leada

Zebrane w CRM dane umożliwiają Ci ustalenie prawdopodobieństwa, że dany lead zostanie klientem. Ustal priorytety swoich działań na tej podstawie, aby nie tracić czasu na kwalifikowanie i sprzedawanie do słabo dopasowanych potencjalnych klientów.

Integracje i synchronizacje

HubSpot to łatwość i ogrom możliwości integracji z zewnętrznymi systemami i aplikacjami (w tym z Sales Force). Dwukierunkowa synchronizacja danych oznacza, że zapis każdego e-maila, spotkania, połączenia i nie tylko jest na wyciągnięcie ręki.

cta ogólne-baner
HubSpot Sales

Zacznij korzystać z oprogramowania sprzedażowego HubSpot już dziś!

Twój zespół sprzedaży wyśle ​​więcej e-maili, zarezerwuje więcej spotkań i zamknie więcej transakcji przy mniejszym nakładzie pracy.
Umów się na demo